"برد پیت" در جديدترين اثر كمپانی برادران وارنر در نقش فردي كه حضرت مسيح(ع) را به صليب كشيده، ظاهر مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر، کمپانی برادران وارنر قصد دارد پروژه ای تاریخی را بر اساس زندگی قدیس کلیسای ارتدکس شرقی "پونتیوس پیلاطس" و بر اساس نوشته ی "ورا بلاسی" جلوی دوربین ببرد.
طبق خبر اعلام شده برد پیت برای ایفای نقش "پونتیوس پیلاطس" قاضی که حکم اعدام و مرگ "عیسی مسیح" را داد، انتخاب شده است. قاضی که با تردید نسبت به ادعای یک مردی به  پیامبر حکم اعدام او را صادر می کند .


طبق گفته ی سازندگان این پروژه  این اثر تاریخی 80% با حقیقت همخوانی خواهد داشت و پس از حدود 10 سال تحقیق مستمر و گسترده تصمیم به ساخت آن گرفته اند.
در نوشتن داستان این فیلم از کتب رم و همینطور کتاب های تاریخی نوشته ی یهودیان و از انجیل چهار گانه نیز استفاده شده است و از دوران کودکی "پونتیوس پیلاطس" تا رسیدن او به یک مقام حقوقی در حکومت رم  را در بر می گیرد.
پونتیوس پیلاطس حاکم و قاضی یهودا در بین سال‌های ۲۶ تا ۳۶ پس از میلاد بود. شهرت وی بیشتر به علت محاکمه عیسی بود که در نتیجه به حکم تصلیب وی انجامید. نام وی در تمام اناجیل چهارگانه ذکر شده‌است از "پونتیوس" در کلیسای ارتدکس شرقی به عنوان قدیس یاد می‌شود.
"پیلاطس" حاکم قدس از جانب رومیان در زمان مسیح. "پیلاطس"  که او را "پنطیوس پیلاطس" می گفتند شخصی بود که از سوی رومیان حاکم یا نایب الحکومه ٔ یهودیه بود و چند سال قبل و بعد از صعود عیسی حکومت می کرد. وی عیسی مسیح را با وجود آگاهی از بیگناهی وی به یهود تسلیم کرد. اما پس از آن پشیمان شد و کشیشانی را برای محافظت از قبر مسیح نهاد.
هنوز جزئيات بيشتري از این پروژه اعلام نشده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار