رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از صدور چهار هزار و300سند مالکیت واحدهای مسکونی در بافت روستایی خبر داد.

ˈسجاد رضایارˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: از سال 80 در برنامه چهارم توسعه طبق ماده 133 و در برنامه پنجم توسعه طبق قانون ماده 40 صدور اسناد در بافت مناطق روستایی برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند افزود: مجموع خانوارهای موجود در بافت روستایی شهرستان دماوند مشتمل بر هفت هزار ملک که قابلیت صدور سند را دارد که از ابتدا تاکنون میزان چهار هزار و300 واحد مسکونی سنددار شده است.

رضایار با بیان اینکه این قانون بر اساس الویت بندی به گونه ای بود که ابتدا در روستاهای بالای 100 خانوار و سپس در روستاهای بالای 50 خانوار اجرا می شد، افزود: بر اساس طرح ابلاغی سال91 صدور سند مالکیت واحدهای مسکونی در شهرهایی که دارای تراکم جمعیتی کمتر از 25 هزار نفرهستند، مانند ˈکیلانˈ، ˈآبسردˈ وˈآبعلیˈ نیز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه صدور سند مالکیت در شهر آبعلی تکمیل شده و در شهر آبسرد در حال ارسال به اداره ثبت است گفت: اجرای این طرح در شهر کیلان جزو برنامه های سال 92 بنیاد مسکن دماوند است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دماوند افزود: همچنین در سال جاری بیش از یک هزار و 200 پرونده دیگر برای ارسال به اداره ثبت ارسال شده است.

رضایار در خاتمه ابراز امیدواری کرد تمام اسناد مالکیت واحدهای مسکونی روستاها و شهرها با تراکم جمعیتی کمتر از 25 هزار نفر تا پایان برنامه پنجم توسعه صادر شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.