نوای ارکستر مجلسی " نوفه " با عنوان " ورن " به رهبری و سرپرستی " کیاوش صاحب نسق " روز جمعه، 6 بهمن، در تالار رودکی طنین انداز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، این کنسرت در 2 سانس اجرا می شود  که شامل  قطعاتی از آلبوم های  "ورن " ، " زرمان " و " لالایی زیر آوار " از آثار "کیاوش صاحب نسق"  است و  برای اولین بار در کشور توسط یک ارکستر ایرانی  روی صحنه می رود. از قطعات اجرایی در این کنسرت می توان به " منیدان برای ویولنسل تنها" ،" آناست برای ویولن و الکترونیک" ، "مرغ آمین برای پیانو تنها" ، "ورن برای کوارتت زهی" ، "نسوش برای تریوی کوبه ای" ، "آبایی برای کوارتت کوبه ای" ، "زروان 2 برای فلوت و کوبه ای" و "ندانستگی(آگنوزی) برای فلوت تنها "   اشاره کرد.
اعضای 12 نفری گروه ورن جزء جوانترین هنرمندانی هستند که در طول سالیان اخیر با اجراهای متفاوت به جامعه موسیقی معرفی شده اند.
کنسرت مجلسی " نوفه "  در 2 سانس ، ساعت 18:30 و 21 روز جمعه- 6 بهمن- در تالار رودکی  برگزار می شود و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به گیشه تالار وحدت مراجعه و یا با مراکز فروش بتهون و پرشیا تماس حاصل نمایند./ص

برچسب ها: کنسرت ، تالار ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار