فرماندار شهرستان پردیس گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام انتخابات در خرداد ماه سال 92، این شهرستان خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری مردم منطقه آماده می کند.

"ایرج بیگدلو" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: با آغاز فعالیت فرمانداری شهرستان پردیس نخستین گام، استقرار تمامی ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی است که با هدف حفظ منابع پایدار در منطقه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه استقرار فرمانداری در منطقه موجب تعیین اعتباراتی کافی در راستای توسعه شهرستان از سوی استان می شود، خاطرنشان کرد: شهرستان پردیس از پتانسیل ها و قابلیت های بالایی در منطقه برخوردار است که با فراهم سازی زیرساخت های لازم با توجه به برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت می توان نقاط قوت و ضعف را شناسایی و طبق اولویت ها برنامه ریزی کرد.

این مقام مسوول یکی از اقدامات ارزشمند این نهاد را برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در منطقه عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه های فرمانداری پردیس برگزاری انتخاباتی پرشور و شعور با حضور مردم شریف شهرستان خواهد بود که با توجه به مشارکت و حمیت بالای مردم منطقه این مهم اتفاق خواهد افتاد.

فرماندار جدید پردیس بیان کرد: امید است اقداماتی ارزشمند متناسب با منطقه و شرایط موجود با توجه به مساعدت ریاست جمهوری، استانداری تهران و تمامی مسوولان شهرستان پردیس صورت گیرد که این مهم تعامل و همایت مسوولان امر را می طلبد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.