فرماندار شهرستان دماوند گفت: اعتباری بالغ بر سی ویک میلیارد و 500 میلیون ریال برای اخذ تسهیلات 21 پرونده در جلسه ستاد طرح توسعه کشاورزی این شهرستان تصوب شد.

ˈعلیرضا قاسمی فرزادˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: پنج تعاونی به اهالی بومی شهرستان دماوند واگذار شده است که این پروژه ها در ایام الله دهه فجر افتتاح می شوند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات هیات وزیران اجاره بهاء زمین های واگذاری شده حداقل پنج درصد قیمت منطقه ای و برای مدت سه سال است، افزود: به موجب این دستورالعمل میزان ذکر شده با تایید ستاد شهرستان قابل افزایش و تمدید است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند همچنین برای تعاونی های طرح ملی کاشت گل محمدی نیز به میزان پنج درصد قیمت زمین به مدت پنج سال را پیش بینی کرد.

قاسمی فرزاد واگذاری اراضی 68 هکتاری مناطق کولیک و چشمه مگسی، 120 هکتاری سرحال و چالکا، تعیین هیات نمایندگی این اراضی، شناسایی و جانمایی شرکت ها در اراضی سرحال و چالکا را از جمله موارد مصوب شده عنوان کرد و افزود: واگذاری اعتبارات صندوق حمایت طرح توسعه کشاورزی در بانک سپه نیز از دیگر موارد مورد بررسی و کارشناسی بود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.