انتخاب فیلم ها از سوی هیأت انتخاب تحت تأثیر اقدامات حوزه هنری بوده است.

حبیب ایل بیگی مدیر کل روابط عمومی حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم های حوزه هنری جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم های "تاج محل"، "خسته نباشید" و "حوض نقاشی" مجموعه آثار حوزه هنری هستند که با توجه به معرفی دو فیلم ساز جوان و با استعداد و همچنین چند بازیگر ناشناخته راضی کننده بوده است.

وی ادامه داد: حوزه هنری فیلم هایی را انتخاب کرده است که کمتر در سینمای ما به آن پرداخت شده است و از جمله این فیلم ها "حوض نقاشی" به دلیل ویژگی بازی بازیگران قابلیت بیشتری در انتخاب شدن توسط هیأت داوران دارد.

ایل بیگی در خصوص انتخاب محافظه کارانه هیأت انتخاب جشنواره عنوان کرد: فیلم های انتخاب شده باب میل هیأت انتخاب بوده است اما اقدامات حوزه هنری هشداری برای توجه و دقت مسئولان نسبت به صدور مجوز ساخت بوده است.

وی تصریح کرد: در طول دوره های مدیریتی سال های قبل شاهد وسواس و دقت بیشتری از سوی ارشاد بوده ایم به طوری که صدور پروانه ساخت به راحتی صادر نمی شد؛ اما دوره مدیریتی حال حاضر نشان می دهد که عرصه مدیریتی آسان نبوده است.

ایل بیگی با اشاره به سیاست مدیران بر اساس مجموعه آثار تولید شده گفت: بعد از پایان این دوره ارزیابی کارشناسان نشان خواهد داد که مدیران این دوره چقدر بر اساس سیاست های تعیین شده عمل کردند.

وی در خصوص اقدامات حوزه هنری در مقابل فیلم های ساختار شکن افزود: اقدامات حوزه هنری در انتخاب فیلم های جشنواره فیلم فجر تأثیرگذار بوده و این موضوع به خاطر نبود فیلم های ساختارشکن در جشنواره و نگرانی از جهت تماشای این فیلم ها توسط خانواده ها بوده است.

ایل بیگی خاطر نشان کرد: اقدامات حوزه هنری به دلیل حس مسئولیت نسبت به تولید آثار سینمایی لازم بوده است و برای جلوگیری از انحرافات مدیران سینمایی اینگونه برخورد با شدت بیشتری صورت گرفت./ی2

برای مشاهده آخرین اخبار، عکس ها و فیلم های جشنواره اینجا را کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار