"مهران احمدی" بازیگر "روز روشن" گفت: فیلم "روز روشن" فیلم مستقلی است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "روز روشن" با حضور حسین شهابی کارگردان، غلامرضا گمرکی تهیه کننده، روناک یونسی، پانته آ بهرام، مهران احمدی بازیگر برگزار شد.

حسین شهابی کارگردان "روز روشن" گفت: "روز روشن" اولین فیلم بلند سینمایی من است. موضوع فیلم قصاص و نجات جان یک اعدامی و بی تفاوتی افراد درگیر این موضوع است.

محمدرضا سکوت فیلم برداری درخصوص شباهت فیلم "روز روشن" به تله فیلم گفت: در ذهن من "روز روشن" هیچ شباهتی به تله فیلم نداشته و من به آن یک نگاه سینمایی دارم و بهتر است قضاوت ها را به پس از تماشای فیلم موکول کنیم.

مهران احمدی با شعار "زنده باد سینمای مستقل" سخنان خود را آغاز کرد و گفت: شب گذشته در برنامه "هفت" جهانگیر الماسی گفت که سینمای غیردولتی نداریم. آقای گبرلو یادشان رفت بگوید "روز روشن" فیلم مستقل است.

وی در ادامه گفت: درود بر تمام کسانی که برای فرهنگ این مملکت تلاش می کنند و امیدوارم سال بعد هم در سینمای مستقل فیلم داشه باشم؛ فقط به این امید زنده ام.

پانته آ بهرام در ادامه افزود: آنچه که باعث می شود همه ما د رچنین مجمعی کنار هم بیاییم علاقه به پدیده ای به نام سینما است. هر بازیگری در طول دوره کاری خود به دنبال این است که خودش را خودش مقایسه کند تا روز به روز بهتر شود.

شهابی در پاسخ به سوالی درخصوص سیاسی بودن فیلم گفت: فیلم سیاسی نیست، بلکه یک نگاه انسانی را نسبت به یک معضل اجتماعی بیان می کند.

مهران احمدی با اشاره به اینکه نقش های بازیگر باید با هم متفاوت باشد، اظهار داشت: کسانی که تمامی نقش های خود را مثل هم ایفا می کنند بازیگر نیستند، بازیگرانی که حتی یک بار هم متن را نمی خوانند و در مقابل دوربین قرار می گیرند باید به دنبال شغل دیگری باشند.

بهرام با اشاره به اینکه کاراکترش در این فیلم پیچیده نیست، افزود: در روزهای اول به شهابی کارگردان فیلم گفتم این کاراکتر چون به بچه ها سروکار دارد و دائم به فکر بچه ها است مرا به یاد "خاله شادونه" می اندازد./ی2

برای مشاهده آخرین اخبار، تصاویر و فیلم های جشنواره اینجا را کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.