امیدوارم هیات داوران بازی هایم را در فیلم های جشنواره فجر ببینند.

کوروش تهامی بازیگر فیلم "گناهکاران" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص همکاری خود با فرامرز قریبیان گفت: مجمومه کارهای قریبیان را به عنوان حرفه ای ترین هنرمند در مقام بازیگری می شناسم و با توجه به حضور او در فیلم به عنوان بازیگر و کارگردان با وی همکاری کردم.

وی ادامه داد: همکاری با قریبیان لذت بخش و دوست داشتنی بود و در تمام لحظات از ایشان یاد می گرفتم به طوری که برای بازی در نقشی منفی از راهنمایی های قریبیان بهره بردم.

تهامی عنوان کرد: به دلیل حضور به عنوان یکی از عوامل فیلم نمی توانم در مورد انتقاد ها صحبت کنم اما با توجه به وجود نقاط ضعف و قوت در هر فیلمی باید بگویم که برای سرانجام فیلم ما تلاش بسیاری کردیم.

وی در خصوص تعداد بازی های خود در فیلم های جشنواره امسال تاکید کرد: امسال در 3 فیلم «گام های شیدایی» به کارگردانی حمید بهمنی، «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان و «دل بی قرار» ساخته قربان محمدپور در جشنواره فیلم فجر حضور دارم که هر یک از نقش ها و شخصیت ها به طور کامل با یکدیگر متفاوت هستند.

تهامی در خصوص انتخاب فیلم های جشنواره و کیفیت آنها اظهار داشت: اطلاعی در مورد کیفیت فیلم ها ندارم اما براساس شنیده های فیلم های انتخابی قوی و قابل قبولی انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مورد جایزه نمی توان نظر داد اما امیدوارم بازی هایم دیده شود ونتیجه ی خوبی داشته باشد./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، تهامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار