"عقاب صحرا" در روز چهارم از جشنواره فیلم فجر بر فراز کاخ جشنواره قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی  باشگاه خبرنگاران؛برج میلاد در روز چهارم جشنواره در اولین سانس و در ساعت 10 صبح شاهد نمایش فیلم "عقاب صحرا" به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی "عباس اکبری" خواهد بود.







این فیلم پیرامون مقطعی از زندگی حضرت محمد(ص) ساخته شده و بازیگرانی چون "روناک یونسی"، "کیکاوس باکیده"، "علیرضا کمالی نژاد" و "انوشیروان ارجمند" به ایفای نقش پرداخته‌اند.


در سانس 13:30 فیلم سینمایی "اشیاء از آنچه که می‌بینید به شما نزدیکترند" به کارگردانی "نرگس آبیار" و به تهیه کنندگی  محمد حسین قاسمی و "ابوذر پور محمدی" دومین فیلمی خواهد که در روز چهارم  به تماشا در می‌آید،  داستان این فیلم آن است که در یک شب مهمانی پیش پا افتاده برای لیلا می‌افتد که او را به دردسر می‌اندازد.در این فیلم بازیگرانی چون گلاره عباسی(لیلا)،حسام بیگدلو(فرید)، امیر غفارمنش"مهدی"،مهران رجبی (حاج رسول) و.... بازی کرده‌اند.
سومین سئانس در ساعت 16:15 به فیلم سینمایی "یک دو سه پنج" محمد معیری اختصاص یافته است در خلاصه داستان این فیلم آمده است که قصه در دوره طالبان شکل می‌گیرد و قدرت رسیدن و فجایع طالبان را در سال 1999 روایت می‌کند.


همایون ارشادی، فرهاد خردمند، آناهیتا افشار و حمید رضا آذرنگ به این کارگردان فیلم اولی اعتماد کرده‌اند و مقابل دوربین او رفته‌اند "قاعده تصادف" به کارگردانی بهنام بهزادی و تهیه کنندگی بهروز هاشمیان در سانس چهارم و در ساعت 19:30 به نمایش در خواهد آمد.این فیلم به روابط بین جوانان با همدیگر و والدینشان می‌پردازد اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، محمد رضا غفاری، الهه حصاری از بازیگران این فیلم هستند.


در سانس آخر آسمان جشنواره را در روز چهارم ساعت 22:00 "ابرهای ارغوانی" سیامک شایقی دربر می‌گیرد در این فیلم که به تهیه کنندگی محمود فلاح ساخته شده است بازیگرانی چون حسین باری هانیه توسلی به ایفای نقش می‌پردازند./ص


براي ديدن اخبار و  عكسهاي جشنواره اينجا را كليك كنيد
برچسب ها: عقاب ، صحرا ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار