فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی از آمادگی همه جانبه ناجا برای برگزاری هرچه باشکوه تر دومین کنگره بین المللی ایمنی جاده ها خبر داد و تاکید کرد: این کنگره در تبیین راهکارهای پیشگیری از تصادفات و کاهش آمار تصادفات بسیار موثر است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی رضوی، سردار بهمن امیری مقدم در آستانه برگزاری دومین کنگره بین المللی ایمنی جاده ها اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری دومین کنگره بین المللی ایمنی جاده ها به همت بیمارستان فوق تخصصی رضوی هستیم که البته کنگره اول هم با شکوه و با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد.

وی افزود: کنگره بین المللی ایمنی جاده های بیمارستان فوق تخصصی رضوی کاری علمی و ارزشمند است چراکه می توان در چنین کنگره هایی راهکار های بسیار خوبی با استفاده از نظر و حضور صاحب نظران دیگر کشورهای جهان به دست آورد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: به واقع رویکردی که بیمارستان رضوی در پیشگیری از وقوع تصادفات پیش گرفته است رویکردی موثر در کاهش آمار تصادفات و نیز تبیین راهکار های پیشگیری است.

وی تصریح کرد: البته باید موضوع سوانح بعد از وقوع تصادف و انتقال مصدومان هم توجه شود که البته این موضوع خود یکی از محور های مهم در کنگره بین المللی ایمنی جاده ها است؛ بنابراین با جمع بندی راهکارهای دیگر کشورهای جهان در مقوله پیشگیری از تصادفات و راهکارهای فعلی جمهوری اسلامی ایران می توانیم به جمع بندی کلی و علمی و راهکارهایی موثر در این زمینه دست پیدا کنیم.

سردار امیری مقدم در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر آمادگی همه جانبه ناجا برای برگزاری هرچه باشکوه تر دومین کنگره بین المللی ایمنی جاده ها اذعان داشت: نیروی انتظامی خراسان رضوی در بحث پیشگیری از تصادفات از ابتدای سال جاری روند بسیار خوبی را پیش گرفته است به گونه ای که از ابتدای سال کاهش 20 درصدی تصادفات درون شهری و برون شهری را در سطح استان شاهد هستیم.

وی در خاتمه یادآور شد: استان خراسان رضوی و به ویژه پایتخت معنوی ایران اسلامی باید بتواند در همه زمینه ها برای سایر استان های کشور نمونه و الگو باشد؛ در این کنگره می بایست مباحث فرهنگ سازی و آموزش نیز جدی گرفته شود.

گفتنی است دومین کنگره بین المللی جاده ها 25 و 26 بهمن ماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار می شود. /س

برچسب ها: تصادف ، جاده ، تلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.