کارشناس فوتبال پس از پيروزي ايران مقابل لبنان گفت: انتظار اين برد را داشتيم ايران يک تيم درجه يک آسيا و لبنان تيم درجه سوم است.

ابراهيم آشتياني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: فوتبال ايران در تمام جوانب از لبنان برتر است از نظر تعداد بازيکنان سطح بازي استعداد هزينه‌هاي ليگ و ... ايران نسبت به لبنان برتري دارد در بازي گذشته که ايران شکست خورد اولين بازي بود البته ديروز انتظار پنج گل را هم نداشتيم.

وي درباره حضور لژيونرها در تيم ملي اظهار داشت: دژاگه و قوچان‌نژاد خون جديدي را وارد رگ‌هاي تيم ملي کردند آن‌ها آموزش ديده هستند و مانند يک بازيکن حرفه‌اي که به وظايف خود آشناست عمل مي‌کنند به عقيده من نقش اين دو در تيم ملي خيلي پررنگ بوده و بدون شک در بازي مقابل لبنان برترين بازيکنان زمين بودند.

کارشناس فوتبال در ادامه تاکيد بر تمرکز تيم بر روي بازي‌هاي بعدي کرده و گفت: يکي از مشکلات تيم ما افت تيم بعد از بازي‌هاي خوب است تجربه نشان داده بعد از بردهاي پرگل تيم مغرور شده و يک نوع بي‌خيالي به بازيکنان دست مي‌دهد.

اين يک نقطه ضعف است و بازيکنان ما چون حرفه‌اي نيستند اين اتفاق مي‌افتد.

ديروز تيم لبنان هم 10 نفر بود در حال حاضر با تدبير مربيان بايد اين پنج گل را فراموش کرد و روي بازي‌هاي حساس بعدي تمرکز کنيم.
آشتياني در ادامه درباره حواشي اخير دروازه گفت: به نظرم نظم به تيم برگشته است البته رحمتي ابزيکن خيلي خوبي است و نمي‌دانم به چه دليل از تيم ملي کنار رفت اميدوارم در آينده نظرش عوض شود، بازي‌هاي تيم ملي خيلي با ارزش است و تا آخر عمر براي بازيکنان افتخار است. انشا اله مسائل حاشيه‌اي از تيم ملي دور مي‌شود و اين نظم هميشه باقي مي‌ماند.

وي درباره عملکرد داور مسابقه چنين نظر داد: داوري خوب بود به عقيده من داور به درستي پنالتي گرفت شايد در ايران آن صحنه پنالتي نباشد اما داور بازي از داوران درجه يک بود و تصميم درستي گرفت.

آشتياني در پايان درباره بازي‌هاي بعدي تيم اظهار داشت: به طور قطع ايران در جام ملت‌ها حضور خواهد داشت ما تا به امروز سه بار قهرمان جام ملت‌هاي آسيا شده‌ايم در دو قهرماني من نيز حضور داشتم بيش‌تر تيم‌ها اين مسابقات را مرحله‌ي آمادگي براي جام جهاني مي‌دانند در ا ين بازي‌ها بازيکنان جديد با يد بيش‌تر بازي کنند چرا که ميانگين سني تيم ايران بالاي 25 سال است و ه دف اصلي ما جام جهاني است./آق
برچسب ها: آشتیانی ، لبنان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار