مدیرکل شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: استکبار با ترفندهای گوناگون به دنبال معرفی معنویتی در جامعه بوده که بسیار بیهوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران قاسم زاده در نشست تخصصی شناخت جریان‌ های انحرافی فرق ضاله و کارگاه آموزشی جنگ نرم در فضای سایبری با اشاره به اینکه استکبار با ترفندی بحث معنویت را به صورت برجسته مطرح می‌ کند، افزود: امروز شعار این عرفان‌ های انحرافی، حذف معنویت نیست بلکه روی این مقوله متمرکز می‌ شوند و امروز می‌خواهند با این تفکر، قشر جوان جوامع را جذب کنند.

وی با بیان اینکه در ادبیات نوشتاری غرب یک واژه واضح و روشن در رابطه با معنویت وجود ندارد تصریح کرد: اطلاعات مذهبی در دانشجویان در حد بسیار پایینی است که اگر جامعه مسلح به صلاح علمی مناسب باشد، با تهدید مواجه نمی‌شو ند..

مدیرکل شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه رشد فعالیت جریان های انحرافی به ویژه در استانهای مرزی کشور،موضوعی است که در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی کشور به آن پرداخته شد،گفت:‌جریان وهابیت در استانهای مرزی،تهدیدی جدی است.

قاسم‌ زاده با اشاره به اینکه اتفاقاتی که در عراق و سوریه افتاده،به صورت روشن و شفاف حضور آمریکا، قطری‌ها و عربستانی ها را نمی‌بینیم، افزود:‌ اگر بستر آماده شود کاری که استکبار در این کشورها انجام داد بعید نیست که در کشور ما هم راه بیندازد.

بگفته وی:‌امروز مدرنیته پاسخگوی نیازهای همه جانبه انسان نیست./س

برچسب ها: اسکبار ، ترفند ، معنویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.