غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌های کشور همزمان با ایام ا... دهه فجر از زندان‌های خراسان رضوی بازدید كرد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "غلامحسين اسماعیلی" در بازدید از اردوگاه چناران با توجه به اتمام مراحل ساخت و تجهیز سایت جدید اردوگاه، با حضور طاهری قائم مقام شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرکشور، فرمانده انتظامی خراسان رضوی، دادستان مشهد، امام جمعه چناران، فرماندار و جمعی از مدیران استان ،بیش از 12000 متر مربع ساختمان‌های اصلی اردوگاه کاردرمانی چناران را افتتاح كرد.

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به رکود پروژه اردوگاه‌های کشور در سال‌های گذشته گفت: با پیگیری‌های مجدانه و حمایت‌های صورت گرفته، فعالیت اردوگاه‌های حرفه آموزی و کاردرمانی در کشور مجدداً آغاز گردیده که تکمیل و بهره‌برداری بخش‌های مختلف، خوابگاه‌های اسکان، امکان طبقه‌بندی و تفکیک زندانیان مواد مخدر در اردوگاه‌ها تأثیر مستقیم در کاهش جمعیت کیفری و تراکم زندان‌های شهرستان‌ها دارد.

وی با اشاره به چشم انداز سازمان در احداث اردوگاه‌های کاردرمانی، تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام و جلوگیری از اتلاف سازه‌های بکار رفته در ابنیه در دست احداث را مورد تأکید قرار داد.

همچنين در ادامه این بازدید اولین سالن ملاقات مجازی زندانیان، کلینیک مطالعات اعتیاد و مبارزه با بیماری‌های نو پدید، مرکز علمی ترک سیگار، مجتمع فرهنگی و کتابخانه مرکزی اردوگاه نیز با حضور مدیر کل مخابرات استان و سایر مسئولین توسط رئیس سازمان زندان‌های کشور افتتاح شد.

براساس اين خبر به نقل از سازمان زندان‌ها؛ اسماعیلی با اشاره به مزایای طرح ملاقات مجازی، تنوع انواع ملاقات با زندانی، به جهت رفاه حال خانواده مددجو را از اولویت‌های سازمانی عنوان کرد و سهولت در ملاقات را مؤثر در تقویت روحیه زندانی و خانواده‌اش بر شمرد.

رئيس سازمان زندان‌هاي كشور برخورد توأم با مهر و عطوفت اسلامی و اهتمام در اصلاح و تربیت مددجویان و اقدامات حمایتی از خانواده زندانی را از برکات نظام اسلامی دانست.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار