سرپرست تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج از تساوی امید شهرداری یاسوج مقابل گیتی پسند اصفهان در مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،جعفر رضایی پس از تساوی صفر بر صفر تیم فوتبال شهرداری مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان در مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم با پیروزی نیمه اول را به پایان برسانیم اما با بی‌دقتی بازیکنان یکی پس از دیگری فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم.

رضایی افزود: با توجه به رهنمودهای کادر فنی بازیکنان نیمه دوم را با انگیزه‌ای مضاعف شروع کردند و بازی بسیار خوبی را هم به نمایش گذاشتند اما متاسفانه در دقیقه 50 بازی محمد دارابی بازیکن خلاق و بازی‌ساز خود را به دلیل دریافت کارت قرمز از سوی داور مسابقه از دست دادیم.

سرپرست تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج ضمن تمجید از بازیکنان خود گفت: بعد از اخراج محمد دارابی ما باید ادامه بازی را با یک یار کمتر در مقابل میزبان مسابقات انجام می‌دادیم و همین امر باعث شد تا کار برای ما بسیار سخت شود اما بازیکنان با تلاش و دوندگی بیشتر توانستند تا پایان بازی دروازه خود را بسته نگه دارند.

رضایی به جدول مسابقات اشاره کرد و گفت: سایپای تهران، شهرداری یاسوج، گیتی پسند اصفهان و استقلال اهواز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها قرار دارند.

برچسب ها: یاسوج ، امید ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.