کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، روحي در کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) در سقز گفت: در فراخوان این کنگره تعداد 100 مقاله از اقصی نقاط کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شد که پس از داوری تعداد 10 مقاله برتر شناخته شد.
وی افزود: هدف از برگزاري اين كنگره ملي، ترويج و گسترش آداب و فرهنگ و سبك زندگي پيامبر(ص) واهل بيت(ع) است.
مديركل اوقاف و امور خيريه استان کردستان اضافه کرد: در اين کنگره ملي كه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامي سقز با حضور جمعي از روحانيان استانهاي غرب كشور، ‌امام جمعه و جماعات و مسئولان شهرستان سقز برگزار گرديد نفرات اول تا سوم مقالات خود را ارائه و در پايان به 10 نفر برتر كه مقالاتشان نمره علمي لازم را دريافت كرده بودند لوح تقدير،‌تنديس كنگره وكمك هزينه به حج مفرده عمره،عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا شد.
در پایان این کنگره ملی بیانیه پایانی قرائت که در آن به خنثی ساختن توطئه های بیگانگان و بیگانه گرایان، تاکید بر مواضع اسلامی، پیروی از سیره رسو الله (ص)، شناساندن جایگاه و مقام پیامبر به جهانیان و بهره گیری از بیانات وحدت بخش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید شد .
این همایش توسط فرمانداری سقز، اداره‌کل اوقاف وامور خیریه کردستان، شورای اسلامی شهر و شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی سقز برگزار شد ./س
برچسب ها: کنگره ، پایان ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.