مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد در مراسم افتتاح، زیرگذر غدیر را از پروژه‌های تکمیلی کمربند صدمتری خواند و گفت: زیرگذر غدیر از زیباترین و مدرن‌ترین دوربرگردان‌های شهر است.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، سید محمود ریحانی با تاکید بر ضرورت احداث زیرگذر غدیر در محدوده صدمتری، اظهار کرد: قبل از ساخت و بهره‌برداری از زیرگذر غدیر افرادی که از سمت خیابان فدائیان اسلام و یا باند غربی وارد صدمتری می‌شدند برای دور زدن باید مسیر طولانی را طی می‌کردند که با افتتاح پروژه مشکل اين شهروندان برطرف شد.

وی با بیان اینکه زیرگذر غدیر مهمترین دوربرگردان مشهد است، عنوان کرد: براي احداث اين زيرگذر كه داراي ۳۵۰ متر طول و ۸ متر عرض دارد، بالغ بر ۲.۵ ميليارد تومان هزينه و طی ۶ ماه اجرا شده است.
مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد گفت: کل بدنه زیرگذر با به کارگیری ۲۵۰۰ مترمربع سنگ‌کاری شده است ضمن اينكه نورپردازی منحصر به فردي براي آن پيش‌بيني كرديم كه تا انتهای بهمن ماه تکمیل خواهد شد.
ريحاني در خصوص سایر حجم عملیات‌های انجام شده در پروژه زیرگذر غدیر، اظهار کرد: ۵۰۰ تن آرماتور بندی، ۲۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۱۷۰ مترمربع دیوار بتنی، هزار تن آسفالت و ... از عملیات‌های صورت گرفته است.
وي خاطرنشان کرد: پروژه غیرهمسطح شهید عباسپور انتهای سال جاری افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از آن کمربند صدمتری تکمیل خواهد شد./ا
برچسب ها: مشهد ، دوربرگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.