وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه تاکنون بیش از 570 هکتار زمین در اختیار ساخت و ساز مسکن مهر پردیسان در قم قرار گرفته است، از ثبت نام 20 هزار نفر براي دريافت مسكن مهر در قم خبر داد.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبر نگاران ، علي نيكزاد غروب دوشنبه در آئین افتتاح بیش از 490 واحد مسکن مهر انجمن خیرین مسکن ساز که به همراه پيريايي استاندار قم و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون 25 هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیسان قم ساخته شده است گفت: تاکنون حدود 20 هزار واجد شرایط مسکن مهر در قم در باجه‌های پستی ثبت نام کرده و منتظر دریافت مسکن مهر هستند.

وي در ادامه گفت: وزارت مسکن عزم خود را جزم کرده است که مشکلات باقیمانده تا زمان تحویل را در اسرع وقت برطرف کند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون بیش از 570 هکتار زمین در اختیار ساخت و ساز مسکن مهر پردیسان در قم قرار گرفته است، گفت: در نظر داریم در صورت امکان 47 هکتار از اراضی را برای متقاضیان جدید مسکن مهر آماده سازی کنیم.

وی با بیان اینکه با پیمانکاران کم کار شدیدا برخورد و آنها را خلع ید می‌کنیم گفت: تاکنون بیش از چهار هزار و 300 واحد مسکن مهر افتتاح و بیش از 7500 واحد دیگر آماده تحویل است که باید برخی مشکلات جزیی را هرچه سریعتر حل کنیم.

نیکزاد با بیان اینکه اغلب مسکن مهرهای موجود در پردیسان از نظر برق، گاز و تلفن مشکلی ندارند گفت: باید سایر تجهیزات مربوط به امنیت، آموزش و تفریح و معنویت نیز تکمیل شده و اتمام یابد.

قم در خصوص مسکن مهر عملکرد خوبی دارد

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که اگر 500 هکتار فاضلاب در پردیسان راه اندازی شود برای تکمیل آن وزاتخانه کمک خواهد کرد گفت: خوشبختانه استان قم در خصوص مسکن مهر عملکرد خوبی داشته که باید این خدمت‌ها با سرعت و قوت بیشتری ادامه یابد.

شایان ذکراست در ادامه نیکزاد و هیئت همراه از مراحل ساخت و تکمیل مسجد محله یک پردیسان بازدید کردند./ک

برچسب ها: مسکن مهر ، هزار ، واحد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.