دانشگاه سمنان میزبان دومین همایش بین المللی متالوژی و ریخته گری ایران در پاییز ۹۲ شد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،اولین نشست كمیته دومین همایش بین المللی انجمن مهندسی متالورژی و انجمن علمی ریخته گری ایران با حضور مسئولان برگزاری این همایش در محل انجمن علمی ریخته‌گری ایران برگزار شد.

در این نشست زمان بندی انجام كنفرانس تصویب و اعضای كمیته علمی همایش مشخص شدند.
راهكارهای جذب اسپانسر، تصویب طرح‌های پوستر و سایر اقلام انتشاراتی همایش، برنامه ریزی برای مدیریت مناسب مقالات در زمینه داوری و ارائه آن از دیگر مباحث این نشست بود.
فرآیندها شامل ریخته گری و انجماد فلزات، شكل دهی فلزات، جوشكاری و اتصال مواد، متالورژی پودر، مهندسی سطح و عملیات حرارتی، مواد نو، كامپوزیت ها، نانو مواد و بیو مواد، استخراج فلزات ، تهیه آلیاژها و سنتز مواد، مدل سازی و شبیه سازی فرآیندهای متالوژیكی، بررسی های غیر مخرب، مدیریت تولید و كیفیت استانداردها، انرژی و چالش های آن در صنایع ریخته گری و متالورژیكی، بهداشت و ایمنی صنایع و روشهای حفظ محیط زیست و آموزش در حوزه مهندسی متالورژی و مواد از محورهای این همایش دو روزه است.
گفتني است ،دومین همایش بین‌المللی و هفتمین همایش مشترك انجمن مهندسی متالورژی و انجمن علمی ریخته‌گری ایران هشتم و نهم آبان ١٣٩٢ در دانشكده مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه سمنان برگزار می شود. /ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.