معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تبدیل کشور به کارگاه سازندگی در هشت سال اخیر نشان روشنی از مجاهدت دولتمردان خادم و صبوری است که هرگز از سنگر عمران و آبادانی عقب ننشستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید کمال‌الدین میرجعفریان دیروز در جلسه کمیته جذب شهرستان نیر افزود: 9 میلیارد و 600 میلیون ریال برای اجرای طرحهای عمرانی شهرستان نیر اختصاص یافته است.

وی گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای شناساندن ظرفیت‌های شهرستان نیر تلاش کنند.

میرجعفریان خاطر نشان کرد: این اعتبار از محل اعتبارات ماده 12 به شهرستان اختصاص یافته است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین افزود: در 34 سال اخیر عزت و سربلندی کشور در سایه سه عنصر مردم‌داری، ولایت‌پذیری و پایبندی به ارزش‌های اسلامی به دست آمده است.

وی گفت: دولت خدمتگزار نیز کوشیده با کوله‌باری از تجربه و کار و تلاش بیشتر کشور را به کارگاه سازندگی تبدیل کند.

میرجعفریان با اشاره به قابلیت‌های شهرستان نیر به عنوان معبر ورودی استان افزود: این شهرستان می‌تواند در کنار سرعین به کانون گردشگری و توریست‌پذیری تبدیل شود.

وی گفت: با توجه به اینکه مزیت توسعه استان اردبیل در مرحله دوم بعد از کشاورزی گردشگری است، شایسته است به این ظرفیت بیش از گذشته توجه کرده و بها دهیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در ادامه افزود: ما هر چقدر در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم به تبع آن کارآفرینی و درآمدزایی رونق گرفته و شاهد پرآوازه شدن اردبیل در صنعت پردرآمد گردشگری می‌باشیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.