مسئول تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش کوهبنان گفت: مسابقات تنیس و شطرنج دانش‌آموزی این شهرستان به منظور شرکت در رقابت‌های استانی برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،منصور جعفری اظهار داشت: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز مقطع راهنمایی پسران شهرستان کوهبنان از اوایل اسفند ماه با حضور جمعی از دانش‌آموزان منتخب مدارس در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: پس از رقابت بین منتخبان مدارس راهنمایی شهرستان در محل آکادمی تنیس روی میز چهار نفر برتر برای شرکت در مرحله استانی انتخاب شدند.

جعفری خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی نفرات برتر مقطع راهنمایی شهرستان کوهبنان رضا سیف‌اللهی، محمد مولایی و وحید قاسمی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند که پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی به مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: مسابقات شطرنج مقطع ابتدایی انتخابی نفرات برتر برای شرکت در مرحله استانی در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

مسئول تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش کوهبنان تصریح کرد: پس از رقابت بین منتخبان مدارس ابتدایی شهرستان کوهبنان در رشته شطرنج محمدحسین مختاری، سید ستار رضوی، امیرمصطفی شفیعی و محمدحسین مولایی به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون به مناسبت‌های مختلف مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در رده‌های سنی برگزار شده و دانش‌آموزان ورزشکار در کنار سایر اقشار جامعه در تمام صحنه‌ها حضور یافتند.
برچسب ها: کوهبنان ، شطرنج ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.