معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: زرندیه دارای بیشترین سرانه زمین های صنعتی در این استان است

پری دری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: هم اکنون در این شهرستان دو هزار و 500 هکتار زمین برای استقرار صنایع پیش بینی شده که زیرساخت های لازم در برخی از آنها انجام شده و یا در حال فراهم سازی است.
وی گفت : زرندیه دارای چهار شهرک صنعتی است که مامونیه یک هزار هکتار، حاج امینی یک هزار هکتار، زاویه 400 هکتار و پرندک 50 هکتار زمین صنعتی دارند.
وی افزود : با اجرای طرح های توسعه در شهرک های صنعتی زاویه و پرندک نیز هر کدام از این مناطق به یک هزار هکتار افزایش خواهند یافت که امیدواریم با توسعه آنها، این شهرستان به رتبه نخست سرمایه گذاری در استان دست یابد.
پری دری گفت: شهرک صنعتی مامونیه به دلیل تنوع استقرار واحدهای صنعتی در آن یکی از پیشروترین مراکز صنعتی در استان مرکزی است.
وی حضور سرمایه گذاران دانش بنیان و خارجی در شهرک صنعتی مامونیه را از ویژگی های منحصر به فرد این شهرک دانست و اظهار کرد: سرمایه گذاران خارجی به علت شرایط مساعد در این منطقه حضور یافته اند.
وی همچنین به شرایط مطلوب سرانه فضای سبز در شهرک صنعتی مامونیه اشاره کرد و افزود: هم اکنون سرانه فضای سبز شهرک های صنعتی در استان مرکزی 7/5 مترمربع است این در حالی است که این میزان در شهرک صنعتی مامونیه 2/7 مترمربع است./س

برچسب ها: زمین ، صنعت ، زرندیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.