سرپرست فدراسیون کاراته طی حکمی، "کامبیز بابایی" را به عنوان عضوهیات رئیسه فدراسیون کاراته منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، کامبیز بابایی که دارای دان 5 کاراته بوده و دکترای حقوق خصوصی و تجاری را دارد، درحال حاضر به عنوان مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان فعالیت می کند.
وی پیش از این به عنوان دبیر گردشگری ورزش کشور، رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد نماز جمعه تهران، دبیر کمسیون حقوقی کمیته ملی المپیک، دبیر کل اتحادیه حقوق ورزشی آسیا، مدیر عامل شرکت پرشین گلف و مدرس دانشگاه فعالیت کرده است.

بابایی پس از انتصاب به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون کاراته گفت: کاراته یکی از رشته های پرمدال ورزش کشور است و با توجه به حضور تعداد کثیری از ورزشکاران در این رشته، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده وتبدیل به رشته اول کشور شده است.

وی افزود: برای اینکه کاراته به روزهای اوج گذشته باز گردد نیازمند برنامه استراتژیک چند ساله هستیم که باید به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش بینی و عمل شود و مسئولان فدراسیون برای توسعه و اعتلای این رشته رزمی به صورت مطلوب گام بردارند.
بابایی ادامه داد: استفاده از پتانسیل های مختلف کشور در بخشهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و نیزبها دادن به پیشکسوتان و نیز حضور در مجامع بین المللی در توسعه این ورزش موثر است و می تواند کاراته را به جایگاه شایسته خود برساند.

وی در خصوص حضور کاراته در المپیک نیز گفت: با توجه به اینکه این ورزش در ابتداو انتها با احترام اجرا می شود و لباس سفیدش نمایانگر صلح و دوستی است، تمام خصوصیات یک ورزش مفرح المپیکی را دارد و باید به عنوان یکی از رشته های ورزشی وارد المپیک شود./آق
برچسب ها: سمندر ، بابایی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار