استاندار همدان با بيان اينکه ورزش همدان جايگاه خوبي در کشور دارد گفت: البته در برخي مواقع فراز و نشيب فرازهايي داشته است اما در مجموع شرايط مناسبي داشته و نمره خوبي به ورزش مي دهم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ علي محمد آزاد سه شنبه شب در حاشيه جشن تجليل از مدال آوران و قهرمانان ورزشي افزود: در برخي رشته ها نظير فوتبال، کشتي و موارد انفرادي فراز و نشيب هايي داشته ايم اما به طور مجموع تعداد مدال هاي کسب شده توسط ورزشکاران همداني در ميادين ملي و بين المللي بسيار چشمگير است.
وي بيان داشت: تعداد ورزشکاران فعال در استان در بعد قهرماني نيز در جايگاه خوبي قرار دارد و تجليل از 500 مدال آور همداني نشان از شرايط مطلوب در اين عرصه است.
استاندار همدان با اشاره به توسعه ورزش همگاني گفت: زيرساخت هاي خوبي در ورزش استان همدان شکل گرفته است که شرايط خوبي را براي مشارکت آحاد جامعه در ورزش فراهم ساخته است.
وي خاطرنشان کرد: هم چنين فرهنگ سازي در ورزش نيز بسيار مهم است و بايد با کمک رسانه ها و مردم در راستاي توسعه ورزش همگاني تلاش شود.
آزاد در ادامه با تاکيد بر اجرايي شدن رهنمودهاي مقام معظم رهبري گفت: ايشان در فرمايشات خود چندين شبهه را برطرف کردند که يکي از آن بحث حضور بانوان در ورزش بود که با بيانات رهبر فرزانه تکليف همگان در اين بخش مشخص است.
وي افزود: ورزش بانوان بايد با شرايطي که مقام معظم رهبري مطرح کردند، مورد توجه و توسعه قرار گيرد به خصوص ميادين بين المللي که حضور بانوان چشمگير باشد.
استاندار همدان بيان داشت: هم چنين در اخلاق ورزشي طبق بيانات رهبر فرزانه بايد به خصوص رسانه ها اين مسايل را رعايت کنند و همه بايد در اجراي شدن رهنمودهاي ايشان اقدام کنند.
جشن تجليل بيش از 500 قهرمان و مدال آور ورزشي شهرستان همدان با حضور دکتر سجادي معاون وزير ورزش و جوانان و تني چند از مسوولان محلي سه شنبه شب در سالن صخره نوردي زنده ياد ميرزاجاني همدان برگزار شد./س
برچسب ها: ورزش ، همدان ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.