معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: دشمن به دنبال ماجراجویی و فتنه انگیزی در آستانه انتخابات است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، محمدعلی با بیان این مطلب بر لزوم حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: تمام عزت، آبرو، اقتدار و شرافتی که امروز در عرصه های بین المللی به دست آورده ایم، به برکت نعمت ولایت و حماسه سازی شهیدان است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ایران پرشکوه ترین مقطع تاریخی ایران اسلامی است و درخشش آن، به عنوان ذخیره ای ارزشمند، الهام بخش نسل های آینده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که پیروزی، از آن ملتی است که -به تعبیر امام خمینی (ره)- شهادت را سعادت دنیا و آخریت خود بداند، اتحاد، اعتماد و خوباوری را از جمله دستاوردهای دفاع مقدس خواند و گفت: ملت ایران، در سال های حماسه ساز دفاع مقدس، با در اختیار داشتن کمترین تجهیزات و تسلیحات، و با تکیه بر باورهای اعتقادی و دینی خود، هیمنه قدرت های سلطه طلب غرب و شرق را در هم شکست.

نصرتی خاطرنشان کرد: نظام سلطه با اطمینان از تاثیر عمیق باورهای دینی بر دستاوردهای ارزشمند کشورمان در حوزه های علمی و فن آوری، در صدد تضعیف و تخریب مبانی اعتقادی و انحراف هویت دینی و ملی ملت ایران برآمده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تاکید کرد: امروز، جوانان ایران اسلامی، علاوه بر جبران عقب ماندگی های علمی کشور، مدعیان علمی جهان را ضربه فنی کرده اند.

وی با بیان این که دشمن، با اطمینان از ناکارآمدی نظامی خود در مقابل کشورمان، به جنگ نرم روی آورده است، گفت: القای یاس و ناامیدی در جامعه، تلاش در جهت گسست نسل ها، خدشه دار کردن بنیان خانواده و تزریق و سستی و انفعال به روحیات جوان، از جمله کارکردهای راهبردی نظام سلطه در حیطه جنگ نرم است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: دشمن سعی دارد با القای شکاف و دامن زدن بر اختلاف سلیقه های درونی، وحدت بنیادین ملت ایران را به "منیّت"های تفرقه انگیز تبدیل کند.

نصرتی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا تاکید کرد: انتخابات به عنوان مظهر پافشاری ملت ایران بر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی مطرح بوده و مشارکت دشمن شکن مردم در آن، متضمن مسیر توسعه و شکوفایی خواهد بود./س

برچسب ها: دشمن ، دنبال ، ماجرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.