امام جمعه شهرستان بروجن گفت: آثار شکست سلطه، فرهنگ و سیاست های دشمن در تحریم ها و تهدیدهای مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی بر جهانیان مشهود است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان، در شورای اداری شهرستان بروجن، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در پیچ تاریخی خاصی قرار گرفته است، افزود: موفقیت ها و دستاوردهای مهم که امروزه باعث سربلندی کشور است، همگی ثمره خون شهدا هستند.

وی اظهار داشت: دشمن هر چه در توان داشته و دارد، برای شکست نظام ایران با عنوان تحریم ها و تهدید ها به کار گرفته و به جنگ اقتصادی با ایران برخاسته است.

حجت الاسلام حسین نژادیان گفت: دشمن در برنامه ریزی خود برای تحریم، به گونه ای برنامه ریزی کرده بود که طی سه تا چهار ماه، نارضایتی را در میان مردم افزایش دهد و مردم را نسبت به نظام، بدبین و مأیوس کند، اما این گونه نشد و دشمن شکست خورد.

امام جمعه شهرستان بروجن، با بیان اینکه دنیای استکبار از جهانی شدن اسلام ناب، هراسان است خاطر نشان کرد: دشمنان همه توان و سرمایه خود را در راستای تحقق اسلام هراسی در دنیا به کار گرفته ست ولی در این راه نیز شکست خورده است.

وی، با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری و آیات و روایات اسلامی مبنی بر اینکه باید یاد بگیریم در تمامی موارد زندگی روزمره دچار افراط و تفریط نشویم، افزود: انسان ها باید با بصیرت رفتار کرده و در تمامی موضوعات به ویژه سیاست، اقتصاد و اجتماع دچار رفتارهای افراط و تفریط نشده و تعادل را رعایت کنند.
حجت الاسلام حسین نژادیان، در سخنان خود بر استفاده صحیح و مناسب از اموال بیت المال از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: مسئولان، مراقب باشند از افراط و تفریط در استفاده از اموال بیت المال پرهیز کنند/س

برچسب ها: شکست ، سیاست ، دشمن ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.