با توجه به تغيير ساعت رسمي كشور از ساعت 24 اول فروردين 1392، كليه قطارهاي مسافري طبق ساعت رسمي كشور حركت مي‌كنند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، از كليه مسافران قطارهاي مسافري درخواست كرد: به علت ترافيك بيش از حد سفر در ايام پاياني سال، امكان اعزام مسافران جا مانده با قطارهاي بعدي وجود ندارد و مسافران بايد جهت انجام امور كنترل بليت و بازرسي اثاثيه، يك ساعت قبل از حركت در ايستگاه راه‌آهن حضور داشته باشند.

گفتني است مسافرين بايستي شناسنامه يا كارت شناسايي معتبر همراه داشته باشند تا در صورت درخواست مأمورين كنترل بليت آن را ارائه دهند.

در صورت مفقود شدن بليت، مسافران با حضور به موقع در ايستگاه مراتب را به باجه خدمات مسافران واقع در طبقه دوم ايستگاه راه آهن تهران اعلام کنند تا برابر مقررات بليت المثني صادر شود.

خاطرنشان مي سازد کليه مسافران قطارهاي مسافري بدون محدوديت سني از بدو ورود به ايستگاه مبدأ تا رسيدن به ايستگاه مقصد، در برابر حوادث تحت پوشش بيمه هستند.

لازم به ذكر است برنامه نوروزي قطارهاي مسافري در سال جاري از 24 اسفند ماه سالجاري آغاز و در 15 فروردين 1392 خاتمه مي‌يابد و بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده در طي اين مدت حدود 2 ميليون و 300 هزار مسافر با قطار در سراسر كشور جابجا خواهند شد./س

برچسب ها: قطار ، حرکت ، مسافری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار