امام جمعه دماوند گفت: فرمایشات ارزشمند و تاثیرگذار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، فصل الخطابی برای تمامی ملت های جهان بوده و اهداف دشمن را به سخره گرفته است.

حجت الاسلام ˈمحمد علاءالدینیˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به جایگاه ارزشمند ولایت و رهبری اشاره کرد و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، خلف صالح امام خمینی (ره) علم امامت را در میان مسلمان جهان به دوش گرفته اند و به واسطه بصیرت و آگاهی جایگاه مهم و ارزشمند ولایت را به جهانیان نشان داده اند.

وی در بیان وفاداری و اتحاد مردم ایران نیز گفت: ملت ایران در تمامی صحنه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همچون نهم دیم اه و 22 بهمن معنای اتحاد و همدلی را به جهانیان نشان دادند و امسال نیز با حضور حداکثری خود در انتخابات این وحدت را حفظ خواهند کرد.

حجت الاسلام علاءالدینی به سفر اخیر ˈباراک اوباماˈ اشاره کرد و گفت: اوباما در سفر اخیر خود به فلسطین اشغالی، به ظاهر با هدف سازش حضور یافته است ولی در حقیقت رییس جمهوری آمریکا به این سفر رفت تا مشکلات کنونی اسراییل را که در گرداب مشکلات مالی و سیاسی گرفتار شده، مرتفع کند.

این مقام مسوول به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در حرم امام رضا (ع) پرداخت و بیان کرد: امروز اقتدار و بالندگی ایران اسلامی با وجود جایگاه ولایت و رهبری و نیز مردمی برای جهانیان روشن است؛ همچون سخنی که رهبر معظم انقلاب فرمودند که صهیونستیها بدانند اگر غلطی از آنان سربزند ایران، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کند.

وی در ادامه سخنان خود بهار را درس ماندگاری خواند و افزود: نوروز و آغاز سال جدید زمانی به عنوان یک عید واقعی مطرح می شود که در آن انگیزه تحول و تغییر در زندگی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: رنگ الهی در همه کارها می تواند به آدمی معنای واقعی بندگی را شکل دهد و قلب انسان را از ناپاکی ها دور کند/س 


برچسب ها: رهبری ، دشمن ، اتحاد ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.