اين نوع کسب وکارجديد بوده وباپيدایش کامپيوتر،ا ينترنت، و توسعه جامعه خدماتی به عنوان يکی از سريعترين کسب وکارهااز نظر تعداد، سودو حجم درعرصه تجارت جهانی مطرح هستند..

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،کسب وکاراينترنتی به فروش محصولات ياخدمات دراينترنت گفته میشود. اين نوع کسب وکار به سرعت در اقتصاد امروز رشد و پيشرفت کرده است. خريدوفروش اينترنتی به کوچکترين کسب وکارها نيز اين امکان وفرصت را میدهد که به مخاطبان خود درسطح جهانی باحداقل هزينه دسترسی پيداکنند. امروزه 900 ميليون نفردر سطح دنيا ازاينترنت استفاده میکنند. 69 درصدازاين جمعيت،درطول 90 روز،دست کم يک خريدازاينترنت داشته اند.

يک سايت اينترنتی، تنها برای فروش محصول ياخدمات به کارنمیرود،بلکه میتواند نقش هاو کارکردهای مختلفی داشته باشد. اگرمحصول خاص ومنحصر به فردی داريد که در ديگر نقاط دنيا وجود ندارد ،میتوانيد با معرفی آن محصول در سايت خود، ديگران را از وجود آن مطلع کنيدوازاين طريق به اهداف خود دست يابيد.

زيبايی اينترنت دراين است که مخاطبان آن در سرتاسردنياپراکنده اندواين امرمیتواندبه معنای وجود مشتريان بالقوه برای شما باشد. اين نوع بازار،هيچ موقع بسته نمیشود. مشتريان شمامیتوانند به صورت 24 ساعته به اطلاعات کسب وکارتان دسترسی پيدا کنند. شما نيزمیتوانيد هرچندبار وبا هرفاصله ای که بخواهيد،اطلاعات مورد نظرتان رادرباره ی فعاليتها و فروشگاهتان در صفحات اينترنت جای دهيد. مهمترازاين،شما میتوانيد کاتالوگی ازمحصولات وخدماتتان راهمراه تصويرو حتی فيلم درصفحات اينترنت قراردهيد. دراينصورت،مشتریان بالقوه ی شما میتوانند آنها رامشاهده کنند وحتی درهرساعت ازشبانه روز،سفارش خريد دهند.

برچسب ها: کار ، اینترنت ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار