شهردار اردبیل گفت: حرکت به سمت اجرای پروژه‌های مشارکتی بهترین راه برای رسیدن به در‌آمد پایدار شهری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، صدیف بدری صبح امروز در نشست با شهرداران مناطق مختلف، مدیران و کارشناسان شهرداری اردبیل اظهار داشت: شهرداری به تنهایی و با رقم محدود اعتباری سالانه خود نمی‌تواند در تمام حوزه‌هایی که مطلوب مردم باشد سرمایه‌گذاری کند که در این باب ضرورت دارد پروژه‌های مشارکتی با قدرت و توان بیشتر اجرایی و عملیاتی شود.

وی معتمدین، هیئت امنای محلات، کارشناسان و همچنین شهرداران مناطق را بازوان توانمند و یار و یاور همیشگی شهرداری توصیف کرد و گفت: به رغم کمبود امکانات در مجموعه شهرداری همه شهروندان با قدرشناسی به ویژه پرداخت عوارض و نگهداری امکانات شهری همیشه مددکار ما هستند.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: در سایه راهنمایی‌ها و پیشنهادات سازنده این مجموعه‌ها و عموم مردم است که همواره خادمان حقیقی مردم سعی می‌کنند در مجموعه شهرداری با توان مضاعف در سنگر خدمت‌رسانی حاضر باشند.

بدری به کارهای عمرانی و خدماتی سال 91 بیشتر از حجم تعیین شده اشاره کرد و ادامه داد: رقم تعریف شده برای کارهای عمرانی در بودجه سال گذشته شهرداری حدود 54 میلیارد تومان بود اما توانستیم با تلاش مضاعف به ارزش 70 میلیارد تومان پروژه عمرانی اجرا و عملیاتی کنیم.

این مسئول تصریح کرد: این پروژه‌ها در مناسبت‌ها و ایام مختلف به بهره‌برداری رسید به طوری که 98 درصد این پروژه‌ها عملیات اجرایی‌شان سال 91 آغاز شد و در همان سال نیز به ثمر نشست.

شهردار اردبیل اذعان داشت: در سال 91 به ارزش 68 میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی و خدماتی و توسعه فضای سبز در نقاط مختلف شهر اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

بدری شاخص‌ترین حرکت شهرداری را در سال گذشته بنا به خواسته و مطالبه شهروندان آسفالت‌ریزی معابر اعلام کرد و افزود: سال گذشته با تولید بیش از 226 هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل و پخش آن در مناطق مختلف شهر توانستیم نسبت به آسفالت معابر به ارزش 25 میلیارد تومان اقدام کنیم.

 وی در پایان سخنان خود زیباسازی شهری نظیر رنگ‌آمیزی، نور‌پردازی پل‌های روگذر و اجرای طرح‌های مختلف در طول سال را از برنامه‌های مطلوب شهری در سال گذشته اعلام کرد و یادآور شد: امسال نیز در نظر داریم نور‌پردازی پل‌های روگذر در مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل به صورت تخصصی ادامه پیدا کند.
برچسب ها: شهردار ، اردبیل ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.