مدير پژوهش و فناوري منطقه ويژه اقتصادي پارس گفت: با دستاوردهاي علمي و پژوهشي پايتخت انرژي كشور درسال گذشته مسير براي رشد و تعالي صنعت و نيروي انساني شاغل هموارتر شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي احمد زاده؛ مدير پژوهش و فناوري منطقه ويژه پارس با اشاره به نقش و جايگاه تحقيق و پژوهش در پيشبرد اهداف صنعتي و اقتصادي كشور گفت: در سال توليد ملي‏، حمايت از كار و سرمايه ايراني، اين مديريت با بهره گيري از تمامي پتانسيل هاي موجود شرايط لازم را براي حمايت هاي مادي و معنوي ازطرح ها و مقالات علمي- پژوهشي جوانان و نخبگان اين منطقه فراهم كرده است.

احمدزاده تصريح كرد: حمايت و عقد قرارداد بالغ بر 20عنوان پايان نامه دانشجويي در سطح تحصيلات تكميلي‏، ارائه، پذيرش و چاپ 5 مقاله ISI در نشريات بين المللي و همچنين ارائه 20 مقاله علمي تخصصي در سطح ملي و بين المللي از دستاوردهاي مديريت پژوهش و فناوري منطقه ويژه اقتصادي پارس بوده است.

وي با اشاره به فعاليت هاي سال گذشته منطقه ويژه انرژي پارس گفت: مشاركت در برگزاري 6 همايش ملي و بين المللي، برگزاري 144 نشست تخصصي با سازمان هاي دولتي و مراكز علمي و دانش بنيان وهمچنين برگزاري همايش بين المللي رويكردهاي نوين در نگهداشت انرژي از جمله فعاليت‌هاي اين سازمان در سال گذشته بوده است.

احمدزاده تامين زيرساخت هاي علمي و پژوهشي را از ديگراولويت ها و اهداف كاري منطقه ويژه پارس برشمرد و افزود: در سال گذشته و در راستاي محقق شدن اين اهداف موفق به راه اندازي دفتر توسعه علم و فناوري پارس‏، بنياد نخبگان و پژوهشگران پارس و طراحي نرم افزار جامع به منظور كمك به ايجاد بانك اطلاعات نخبگان علمي صنعت نفت، جهاد دانشگاهي مركز پارس‏ و پژوهشگاه صنعت نفت مركز پارس شديم./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار