لاریجانی در نشست خبری:

ایران به دنبال ایفای نقش مکمل در اقتصاد نیکاراگوئه است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت همکاری‌های اقتصادی میان ایران و نیکاراگوئه، تصریح کرد: ایران به دنبال ایفای نقش مکمل در اقتصاد نیکاراگوئه است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی در نشست خبری مشترک با حضور رنه‌نونز رئیس مجلس نیکاراگوئه در جمع خبرنگاران، گفت: از رئیس مجلس نیکاراگوئه که دعوت ما را پذیرفتند تشکرمی کنیم و باعث مسرت است که مذاکرات با ایشان بسیار سودمند و مفید بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه نیکاراگوئه یک کشور انقلابی و دوست و برادر ماست و در مجامع بین المللی نیز نگاه صمیمانه بین ایران و این کشور وجود دارد، گفت وگو با رئیس مجلس این کشور چند بخش داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به علاقمندی موجود میان دو کشور، همکاری های پارلمانی افزایش پیدا خواهد کرد و همکاری های سیاسی در حوزه های بین المللی نیز رو به رشد خواهد بود زیرا ایران و نیکاراگوئه نگاه نزدیک به یکدیگر دارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور بیان کرد: ایران می خواهد نقش مکمل در اقتصاد نیکاراگوئه داشته باشد و در دیدار اینجانب با رئیس مجلس نیکاراگوئه زمینه‌های مختلف بررسی شد و امیدواریم سفر رنه نونز موجب گشایش در عرصه های مختلف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار