سال گذشته تیم ملی جوانان کشورمان توانست عنوان سومی قاره آسیا را کسب کند اما تغییرات ایجاد شده برای شروع مجدد کار سوال برانگیز است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی والیبال جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جهانی 2013 که در کشور ترکیه برگزار می شود آماده می کند.

چندی پیش از سوی فرهاد نفرزاده اسامی 21 بازیکن برای حضور در نخستین مرحله تمرینات آماده سازی تیم ملی اعلام شد که در لیست ارائه شده نام برخی بازیکنان جوان مطرح مثل نوید جعفرزاده،جعفری، امیرمحمد و میلاد عبادی پور دیده نمی شد.

علت حذف این بازیکنان که مهره های کلیدی تیم جوانان در رقابتهای قهرمانی آسیا بودند مشخص نیست، اگر آنها بدون تست گیری مجدد مورد تایید سرمربی نیستند پس چرا در رقابتهای قهرمانی آسیا از آنها استفاده شد؟

تغییرات تعجب آور در تیم ملی جوانان فقط به بازیکنان ختم نمی شود بلکه شاهدیم در میان اعضای کادر فنی هم تغییراتی ایجاد شده به طوری که نفرزاده ترجیح داده به جای به خدمت گرفتن از نیروهای ملی، از همکاران خود در باشگاه سایپا دعوت به همکاری کنند.

به طوری که در کادر فنی کنونی تیم ملی جوانان امید هاشمی سرپرست اسبق تیم سایپا، فرشاد سعیدی کمک مربی تیم سایپا و... حضور دارند.

با توجه به شرایط موجود در تیم ملی جوانان این ذهنیت به وجود می آید که تبعات اتفاقات به وجود آمده در لیگ به تیم ملی کشانده می شود و شاید از این پس باید شاهد حواشی باشگاهی در سطح ملی هم باشیم. امید داریم این طور نباشد!/آق

برچسب ها: والیبال ، فدراسیون ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار