شرکت سونی دو گوشی جدید هوشمند در رده متوسط را با قابلیت‌های سخت‌افزاری، شبکه‌ای و نرم‌افزاری مناسب وارد بازار می‌کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کالوم مک‌دوگال (Calum MacDougall)، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications، گفت: Xperia SP و Xperia L برای افرادی که در جست‌و‌جوی تلفن‌های هوشمند شیک و  پیشرو در نوع خود بدون فدا‌کردن امکانات هستند، ایده‌آل بوده و هر دو مدل جدید ما از نوآوری و تخصص مهندسی اثبات‌شده Sony بهره می‌گیرند. چه بخواهید از سرگرمی‌های با کیفیت ممتاز HD روی شبکه‌های نسل چهارم LTE روی Xperia SP ردۀ متوسط  لذت ببرید یا تمامی لحظات را با جزییات کامل با Xperia L مقرون به صرفۀ ما ثبت کنید.

Xperia SP و Xperia L بهترین‌های Sony را با طراحی مناسب و طیفی از فناوری‌ها شامل یک صفحه‌نمایش با‌کیفیت برای نهایت تجربه مشاهده، تازه‌ترین عملکردهای دوربین برای تصاویر و ویدیوهایی شگفت‌انگیز، اتصال NFC برای عملکرد تک‌لمسی؛ حالت Battery STAMINA برای افزایش عمر باتری و برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای ویژه Sony برای لذت‌بردن از عکس‌، موسیقی، فیلم سینمایی و بازی در حال حرکت، ارایه می‌کنند.

Xperia SP تخصص مهندسین تلویزیون‌های BRAVIA® Sony را برای ساخت صفحه‌نمایش 4.6 اینچی HD با نمایش واقعی برای نمایش تصاویری با وضوح ایده‌آل و درخشندگی فوق‌العاده، به کار گرفته است.  تازه‌ترین موتور پردازش تصویر Mobile BRAVIA® Engine 2 با تحلیل نوع محتوای شما و تنظیم تصویر به صورت خودکار تجربه مشاهده‌ای حتی بهتر از گذشته ارایه می‌کند و از این رو آن را به یکی از هوشمندترین صفحات نمایش در تلفن‌های هوشمند موجود تبدیل می‌کند. این موتور پردازشگر تنظیمات را با افزودن  ویژگی جدید بهینه‌سازی بی‌درنگ کنتراست به ‌بهبود وضوح، مدیریت رنگ با کیفیت بالا و کاهش پارازیت، تنظیمات را انجام می‌دهد.

Xperia SP علاوه بر ارایه تجربه‌هایی دلچسب،  با داشتن قاب آلومینیومی قالب‌گیری شده برای ظاهری یکپارچه که هم زیبا و هم مستحکم به چشم می‌آید، شکل ظاهری زیبایی نیز دارد. "عنصر شفاف" با قابلیت تغییر رنگ و امکان شخصی‌سازی نورکه با آن می‌توانید هشدارهای دریافت تماس تلفنی یا پیام متنی را شخصی‌سازی کنید، دیگر مشخصه اضافه شده به طراحی آن است و اکنون حتی می‌توانید این روشنایی را روی حالت ضربه تنظیم کنید تا با ضرباهنگ موسیقی‌تان هماهنگ شود.

ویژگی‌های کلیدی Xperia SP

 قاب آلومینیومی قالب‌گیری شده با دقت و ظرافت دست‌ساز صفحه‌نمایش درخشان 4.6 اینچی Reality Display با رزولوشن 720p HD و موتور پردازش تصویر Mobile BRAVIA® Engine 2عملکردهای تک‌لمسی برای نمایش محتوا روی تلویزیون شما به منظور به اشتراک‌گذاری موسیقی و تصاویر بین دستگاه‌ها  نسل چهارم شبکه LTE برای مرور کردن و سرگرمی "عنصر شفاف" که می‌تواند برای تغییر رنگ به منظور آگاه ساختن شما در زمان دریافت تماس‌ها یا پیام‌های ورودی شخصی‌سازی شده یا به آسانی آن را در حالت ضربه برای هماهنگ شدن با ضرباهنگ موسیقی‌تان تنظیم کنید Exmor RS برای دستگاه‌های قابل حمل"، HDR و Superior Auto حتی در شب یا در مقابل نور پس‌زمینه شدید حالت Battery STAMINA برای عمر باتری بهینه
Xperia L نیز  به یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فناوری حسگر Exmor RS برای دستگاه‌های قابل حمل برای رنگ‌هایی زنده و وضوحی خیره کننده مجهز است.



HDR (گسترۀ پویای بالا) از ثبت واضح عکس‌ها و همچنین ویدیوهای شما حتی در شب یا در مقابل نور شدید پس‌زمینه اطمینان حاصل می‌کند. این تلفن هوشمند با ویژگی تصویربرداری سریع با کلید اختصاصی برای دوربینی که تنها در مدت زمانی کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌ به‌کار و حتی با صفحه قفل‌شده عکس می‌گیرد، از این‌که دیگر هیچ تصویری را از دست نخواهید داد اطمینان حاصل می‌کند.


ویژگی‌های کلیدی Xperia L

 دوربین 8 مگاپیکسلی با تصویربرداری سریع عکس‌هایی واضح در هر شرایط نوردهی می‌گیرد از تمامی محتوای خود روی صفحۀ نمایش بزرگ 4.3 اینچی FWVGA  لذت ببرید عملکردهای تک‌لمسی با NFC برای نمایش محتوا روی تلویزیون یا به اشتراک‌گذاری موسیقی یا عکس‌ها بین دستگاه‌ها حالت Battery STAMINA برای عمر بهینه باتری
Xperia SP و Xperia L از برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای Sony که تجربه‌ای یکپارچه از سرگرمی را در طیفی از دستگاه‌ها ارایه می‌کنند، بهره می‌برند. برنامه‌های کاربردی "WALKMAN”، "Album” و "Movies” محتوای آنلاین و آفلاین را از طریق یک نقطۀ دسترسی با راه‌های تازه‌ای برای لذت بردن و به‌اشتراک‌گذاری محتوا ارایه می‌کنند.



دیگر امکانی که در هر دو مدل وجود دارد عملکردهای تک‌لمسی Sony است که به شما اجازه می‌دهد تنها با یک لمس به صورت آنی و آسان از موسیقی و عکس‌های خود بر روی طیفی از دستگاه‌ها مانند بلندگوی SRS-BTV5 ساخت Sony و تازه‌ترین سری تلویزیون‌های BRAVIA که NFC در آنها فعال شده است لذت ببرید. این ویژگی به اشتراک‌گذاری را بدون نیاز به سیم، کابل یا اعمال تنظیمات آسان کرده است.
هر دو تلفن هوشمند Xperia SP و Xperia L جدید Sony Mobile در سه‌ماهه دوم سال 2013 در بازارهای جهانی در دسترس خواهند بود.



بررسی تلفن همراه Xperia SP را در روزهای آینده در صفحه دریچه خواهید دید.

گزارش از: حسین عالیان
برچسب ها: بررسی ، خبر ، دریچه ، تلفن همراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۱۲:۳۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
در مورد هارد اکستر نال هم مطلب بگزارید
درباره قیمت و کیفیت و پور فروش ترین هارد ها
آخرین اخبار