به همت گروه علوم عقلی معاونت پژوهشی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی لوح فشرده عرفان 3 به دو زبان عربی و فارسی تولید و به زودی عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام راشدی نیا هدف از تولید این لوح فشرده را تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان و دانش پژوهان عنوان کرد.
حجت الاسلام "اکبر راشدی نیا" اظهارداشت: این لوح فشرده حاوی متن کامل 985 عنوان کتاب و رساله عرفانی در 1595جلد به زبان عربی و فارسی در ده موضوع می باشد.
مسوول بخش ورود اطلاعات معاونت پژوهشی مرکز نور ادامه داد: شرح حال عارفان، اصطلاح­نامه، تفسیر عرفانی، عرفان نظری، عرفان عملی، ادبیات عرفانی، حکمت، فقه عرفانی، کتاب‌شناسی و مسائل مختلف از جمله موضوعات این لوح فشرده می باشد.
وی آغاز پروژه تولید لوح فشرده عرفان 3 را از سال 88 با انجام امور پژوهشی عنوان کرد و افزود: مخاطب این لوح فشرده، عرفان پژوهان و پژوهشگران علوم اسلامی می باشند.
 علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از توزیع این لوح ارزشمند با شماره 02512120182 تماس حاصل فرمایند و یا به فروشگاه اینترنتی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه کنند./س
برچسب ها: قم ، تولید ، لوح فشرده ، عرفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.