گزارش‌هاي جديد از توليدات صنعتي اتحاديه اروپا نشان مي‌دهد که رشد اقتصادي و توليدات صنعتي اين منطقه کماکان در رکود به سر مي‌برد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از بي‌بي‌سي ، نظر سنجی شاخص مدیران خرید نشان می دهد توليدات منطقه یورو هنوز هم در حال سقوط است .فعالیت در بخش خدمات منطقه یورو و بخش های تولیدی در ماه آوریل نيز به سقوط خود ادامه داده است.

شاخص مدیران خرید کامپوزیت منطقه یورو در در ماه آوریل 46.5 باقی مانده که نسبت به ماه گذشته تغييري نکرده است. بررسی‌ها نشان می دهد که توليدات بخش خصوصی آلمان برای اولین بار از ماه نوامبر سال گذشته کاهش یافت.

"کریس ویلیامسون"، اقتصاددان ارشد در" markit"، اظهار کرد: رشد اقتصادي و توليدات صنعتي کشورهاي آلمان ،اسپانیا، ایتالیا و فرانسه رو به کاهش است.


ویلیامسون هشدار داد نشانه‌ها حاکي از آن است که  آينده بدتري پيش روي اتحاديه اروپا خواهد بود.

"بن مي"، اقتصاددان اروپايي در "کپيتال اکونوميست" اظهار کرد، این بررسی‌ها بايد بانک مرکزی اروپا را وارار کند تا برخی از اقدامات محرک براي افزايش رشد اقتصادي را ارائه کنند.

وي اظهار کرد که رشد اقتصادي منطقه یورو در حال کاهش است و در سه ماهه آخر سال 2012 ، 0.6  درصد کاهش داشت. نشانه های دیگری نيز وجود دارد که حتي بهبود تمایلات بازار به تنهایی براي خروج منطقه يورو از رکود کافی نخواهد بود.
برچسب ها: صنعتی ، تولیدات ، کاهش ، حوزه ، یورو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار