مدیرکل شرکت غله استان اردبیل گفت: آزمایشگاه شرکت غله استان اردبیل یکی از سه آزمایشگاه مجهز کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عباس کریمی افزود: در این آزمایشگاه هم آزمایش‌های شیمیایی و هم میکروبی انجام می‌شود تا زمینه مساعدی برای تامین آرد و نان مناسب و مطلوب فراهم آید.

وی با بیان اینکه در بحث تنظیم بازار تامین و توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج، قند و شکر و دفترچه‌های تحصیلی در اولویت قرار گرفته است خاطرنشان کرد: در این زمینه بیش از یک میلیون و 762 هزار کیلوگرم برنج خارجی و 19 هزار و 508 کیلوگرم قند و شکر در یک سال گذشته از طریق عاملین سازمان صنعت، معدن و تجارت توزیع شده است.

مدیرکل شرکت غله استان اردبیل اضافه کرد: همچنین در این مدت 54 هزار و 692 جلد دفترچه تحصیلی برای مقاطع مختلف توزیع کرده‌ایم.

کریمی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در سال گذشته و از طریق بانک سپه 142 میلیارد و 454 میلیون ریال به کشاورزان از بابت خرید گندم در کمتر از 24 ساعت پرداخت شده است.

وی در خصوص ایجاد اشتغال در شرکت غله نیز گفت: در یک سال گذشته 16 نفر از نیروهایی که برای نگهبانی و کارهای مربوط به خدمات را انجام داده بودند وضعیت اشتغال آنها تثبیت شد و دوره‌های آموزشی برای کارکنان شرکت غله برگزار شد.

مدیرکل شرکت غله استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه فنی و عمرانی نیز به رغم محدودیت ملی که داشتیم نزدیک به یک میلیارد ریال برای آسفالت، بازسازی و ترمیم انبارهای خود هزینه کردیم.

کریمی بیان داشت: در سال گذشته از ظرفیت ذخیره‌سازی سیلوی بخش خصوصی امین خوشه شهرستان گرمی بهره‌برداری و حدود 30 هزار تن گندم را ذخیره‌سازی کردیم.

وی با قدردانی از تلاش و راهنمایی‌های مسئولان استان و حمایت همه‌جانبه از شرکت غله و بازدیدهای خود از مرکز ذخیره‌سازی شرکت غله ابراز امیدواری کرد؛ این توجه و نظارت‌ها و تایید فعالیت‌های شرکت غله از طرف مقامات مسئول استان تداوم یابد/س 

برچسب ها: اردبیل ، آزمایشگاه ، غله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.