استاد دانشگاه امام جعفر صادق (ع)گفت : در سوره کوثر هم آیاتی در مورد حضرت زهرا (س)آمده است ولی سوره ای بی نظری است زیرا تکرای نیست چون حضرت زهرا(س)تک بود انشاا... جزء دوستداران حضرت زهرا باشیم همسران باید برای صمیمیت بیشتر در حضور بچه ها با همسران خود مشاجره نکنید .

حجت الاسلام والمسلمین توانایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :روز میلاد حضرت زهرا(س)روز تجلیل از مقام زن است و نشاندهنده مقام و جایگاه زن است و با معنویت از این مراسم خارج شویم

وی در ادامه افزود :در سوره آل عمران در مورد حضرت مریم (س)صحبت شده است وسوره ای در قرآن به نام حضرت مریم (س)آمده است و گفتند پیامبری بزرگ را به دنیا می آورد حضرت زکریا شور خاله حضرت مریم (س) سر پرستی ایشان را قبول کرد .

حجت الاسلام والمسلمین توانایی اضافه کرد :حضرت زکریا هم بچه دار نمی شد ولی خدا حضرت مریم (س) را به عمران داد ودر زمانی که خدا غذایی مطهر برای ایشان آورد و حضرت ذکریا در شنیدن پاسخ ایشان به بزرگی خداوند لبیک می گوید و خدا حضرت ذکریا را به ایشان داد .

استاد دانشگاه امام جعهفر صادق (ع)بیان کرد :وقتی شنید حضرت مریم (س)می گوید خدا به هر کس هر آنقدر که بخواهد روزی می دهد و حضرت ذکریا هم با این دعا بچه دار شد و خداوند به ایشان حضرت یحیی را داد .

حجت الاسلام والمسلمین توانایی ابراز داشت :در سوره کوثر هم آیاتی در مورد حضرت زهرا (س)آمده است ولی سوره ای بی نظری است زیرا تکرای نیست چون حضرت زهرا(س)تک بود انشاا... جزء دوستداران حضرت زهرا باشیم همسران باید برای صمیمیت بیشتر در حضور بچه ها با همسران خود مشاجره نکنید .

استاد دانشگاه امام جعفر صادق خاطر نشان کرد :زیرا مردان دوست ندارن در حضور دیگران مقابل همسران خود با مشکل مواجه شوند و جایگاه آنها پایین بیاید چون رابطه را بهتر و سنگین تر می کند به طور حتم آن مرد بیشتر توجه می کند و توجه مردم نسبت به بیرون کم می شود و اعتماد خود را کم نکنید و این اعتماد از طریق رفتار اغیجاد می شود ./س


برچسب ها: سوره کوثر ، حضرت فاطمه ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.