مخالف بداهه گویی هستم و در همه مجموعه ها و به خصوص "دودکش" طبق فیلمنامه و دیالوگ های نوشته شده اش می روم.

هومن برق نورد بازیگرسینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به حضور بازیگران جدید و پیوستن آنها به تیم "دودکش" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تیم "دودکش" کامل شده و قرار است از یک بخش قصه "جواد عزتی" هم به ما بپوندد و به طور تقریبی بیشتر بخشهای کار فیلمبرداری شده است.
وی با اشاره به فضای صمیمی کار تصریح کرد: فضای بسیار صمیمی در پشت و جلوی دوربین حاکم است و " دود کش" به عقیده من جزء کارهای دیدنی و ماندگار تلویزیون می شود.
برق نورد در خصوص نویسنده و کارگردان این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: "برزو نیک نژاد" نویسنده خوب و با دقت این سریال است که توانسته فیلمنامه خوبی را به نگارش در آورد و در "دودکش" دوم به غیر از نویسندگی،‌دستیار "لطیفی" کارگردان متبحر سینما و تلویزیون است.
بازیگر نقش "احمد" در " چک برگشتی" در خصوص نقش بداهه گویی در کارهایش اظهار داشت: من بداهه گویی نمی کنم و به شدت با این کار مخالفم و باید بدانیم که بداهه گوی به دو شیوه کار برد دارد.
برق نورد ادامه داد: یک شیوه بداهه گویی کارگاهی است که یک ماه زمان می خواهد تا به قوام مورد نظر برسد.
وی افزود: یک بخشی از بداهه گویی مربوط به دیالوگ هایی است که در دیالوگ های قبلی از آن استفاده کرده ایم که من ایرادی در این بخش نمی بینم و به ندرت از آن بهره مند می شوم ولی به صورت کلی بداهه گویی نمی کنم و این کار کمی برای من دشوار است.
بازیگر مجموعه "ساختمان پزشکان"در خصوص به تصویر کشیدن قشر متوسط جامعه در تلویزیون گفت: ما سعی می کنیم با استفاده از تجربیات و نیز با بهره مندی از فیلمنامه همه اتفاقات را آن طور که باید پیش ببریم و همه دیالوگها و کار ما طوری باشد که ما به ازای آن در جامعه دیده می شود.
برق نورد تصریح کرد: اگر همه گفته ها غیر از واقعیت بود هیچکدام از ما و در راس کار کارگردان حضور در این کار را قبول نمی کردند.
وی خاطر نشان کرد: مطمئن هستم که "دودکش" به شدت با مخاطب ارتباط برقرار می کند چون همه تیم به خصوص دو بچه بازیگر نیز و قلم "بروز نیک نژاد " این مسئله را ثابت می کند و معتقدم برای قضاوت بهتر باید منتظر پخش سریال"دودکش" از شبکه یک سیما باشیم./ي2

برچسب ها: برق نورد ، سریال ، دودکش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار