رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ماموران توانستند دو سوداگر مرگ را که با خودروي جنسيس مواد روانگردان شيشه در سطح لواسانات پخش مي‌کردند، شناسايي و دستگير کنند.

سرهنگ سعيد ليراوي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي کسب اطلاعات مبني بر فعاليت دو جوان ميلياردر که با خودروي جنسيس مواد روانگردان در محدوده لواسانات پخش مي‌کردند، ماموران اقدامات اطلاعاتي خود را آغاز کردند.



 
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در ادامه اذعان داشت: در اين راستا ماموران توانستند پس از چندين روز فعاليت هويت متهمان را به نام سعيد 24 ساله و مجتبي 27 ساله شناسايي و رديابي کنند.

اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: به دنبال اين موضوع ماموران عمليات پايگاه چهارم پليس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگي مقام قضايي دادسراي انقلاب اسلامي تهران به آدرس سعيد در محدوده منطقه تهرانپارس اعزام شدند.

وي افزود: ماموران با رعايت کليه قوانين شرعي و قانوني وارد منزل متهم شده و بلافاصله وي را دستگير کردند.
 
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران در ادامه گفت: ماموران در بازرسي از منزل در حضور متهم مقدار 680 گرم شيشه، 7 عدد پايپ، يک دستگاه ترازوي توزين، تعداد 17 قوطي کوچک نوشيدني الکلي، 10 شيشه يک ليتري مشروبات الکلي با مارک‌هاي مختلف، بيش از 7 ليتر مشروبات الکلي دست ساز و يک عدد وافور کشف و ضبط کردند و در ادامه نيز خودروي هيوندا جنسيس متهم را توقيف و به پارکينگ انتقال دادند.



 
سرهنگ سعيد ليراوي در ادامه ابراز داشت: پس از انتقال متهم به مقر و اخذ آدرس متهم ديگر ماموران بلافاصله به مخفيگاه مجتبي اعزام شدند.
 
وي افزود: متهم نامبرده با رويت ماموران قصد فرار داشت که عوامل تخصصي اين حوزه وي را مورد اصابت گلوله قرار داده و دستگير مي‌نمايند و در نهايت در بازرسي از منزل متهم نيز 150 گرم مواد افيوني و 4 گرم شيشه کشف و ضبط مي‌گردد.
لازم به ذکر است، پرونده‌ متهمان به مقام قضايي دادسراي انقلاب ارسال گرديد./ز
برچسب ها: پخش ، شیشه ، لوسانات ، خودرو ، جنسیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار