نامزد حزب موتلفه اسلامی و عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان در جمع نخبگان سیاسی و اصولگرایان ارومیه گفت: در دولتم سعی مي‌کنم هزینه‌های سلامت رایگان و یا با حداقل هزینه باشد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، یحیی آل‌اسحاق در جمع نخبگان سیاسی و اصولگرایان ارومیه با اشاره به وضعیت فعلی کشور و مشکلات اظهار داشت: مشکلات  کشور به‌خصوص در حوزه اقتصادی را شناسایی کرده و برای حل مشکلات برنامه دارم و مطمئن باشید با دست پر آمده‌ام.


آل اسحاق با بیان اینکه بدون برنامه مشخص نمی‌توان وارد صحنه انتخابات شد تصریح کرد: کسانی که بدون برنامه وارد صحنه اجرایی کشور می‌شوند و تنها به شعار می‌پردازند، به نظام، انقلاب و مردم آسیب می‌زنند.

وی تصریح کرد: بیشترین تهدیدات خارجی در حوزه اقتصاد است، در داخل نيز معیشت، سلامت، بهداشت، مسکن، رفاه عمومی، تورم، بیکاری، سیستم ارزی و بانکی، محیط زیست، امور بین‌الملل، تامین نیازهای بخش تولید از مهمترین دغدغه‌ها و نگرانی‌هاست که باید برنامه مدونی برای حل آن‌ها اتخاذ کرد.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ضرورت دارد تا رئیس جمهور آینده با یک تیم مجرب و کارآزموده و امتحان پس داده در صحنه مدیریت کشور حضور یابند تا با معرفی وزرای متخصص و اهل فن مشکلات را حل کند.

آل‌اسحاق تصریح کرد: از همه ظرفیت‌های اجتماعی کشور به عنوان سرمایه‌های ارزشمند باید استفاده بهینه کنیم و فضای بد اخلاقی جامعه باید به خوش اخلاقی و تعامل تبدیل شود و برخی ساختارهای نظام باید احیا شود که سازمان مدیریت از آن جمله است.

وی همچنین با اشاره به وضعیت سلامت در کشور خاطر نشان کرد: در بخش سلامت نیازمند بازنگری و کار اساسی هستیم زیرا از 40 هزار میلیارد تومان سرانه سلامت کشور تنها 15 هزار میلیارد تومان آن را دولت پرداخت می کند و 25 هزار میلیارد تومان را مردم پرداخت می‌کنند که ساماندهی این وضعیت با دولت آینده است.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان تاکید کرد: در دولتم سعی می‌کنم هزینه‌های سلامت رایگان و یا به حداقل هزینه کاهش يابد.

 آل‌اسحاق در پايانخاطرنشان کرد: معیشت مردم را باید فوری سامان داد چراکه تامین مایحتاج مردم از کارهای ضروری دولت است.

انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار