استاندار فارس گفت: تفاهم‌نامه‌های همکاری استان فارس و کشور پرتغال به امضا رسید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،حسین صادق عابدین ظهر چهارشنبه در حاشیه دیدار با گروه پرتغالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهار ماه پیش با بخش خصوصی کشور پرتغال صحبتهایی در خصوص همکاری مابین آنها به استان فارس انجام شد و خوشبختانه امروز تفاهم نامه های همکاری به امضا رسید.

وی تصریح کرد: مذاکرات فی مابین با مسئولین بخش مسکن و شهرسازی، اتاق بازرگانی، شهرداری و بخش خصوصی استان فارس انجام شد که در این میان در بخش مسکن و شهرسازی چهار پروژه با ارزش 350 میلیون یورو، شهرداری در بخش احیای بافت فرسوده، مدیریت پسماند و قطار شهری به ارزش 250 میلیون یورو و همچنین شرکت خدمات فنی و مهندسی نیز تفاهم نامه هایی را با این گروه به امضا رساندند.

صادق عابدین تاکید کرد: شروع خوبی داریم و همکاری های فی مابین در مباحث توسعه صادرات و بخش های دیگر به نوعی محقق خواهد شد.

استاندار فارس افزود: در بحث نظام مهندسی نیز تبادل تکنولوژی، تامین کادر فنی و مهندسی برای اجرایی شدن پروژه های مختلف مدنظر است.

وی در خصوص زمان اجرای این پروژه ها تاکید کرد: پرتغال از جمله کشورهایی است که با بحران اقتصادی مواجه است و به همین دلیل به شدت به دنبال کار در کشورهای دیگر می گردد و امیدواریم که هر چه سریعتر این پروژه ها در استان فارس و شهر شیراز آغاز شود./ک

برچسب ها: همکاری ، امضا ، تفاهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.