رییس جمهوری گفت: آن عده که در داخل با دشمن همراهی می کنند بدانند که مردم بساط بازی گرانی و توطئه گران بازار را ریشه کن می کنند و روسیاهی اش برای آنها خواهد ماند.



به گزارش خبرنگار اعزامی گروه استانها باشگاه خبرنگاران «محمود احمدی نژاد» بعدازظهر امروز چهارشنبه و در اجتماع باشکوه مردم ساری و در میدان شهدای این شهر افزود: اگر شما دست از پیروی دشمن هم برندارید همین مردم با یکی دو حرکت تمام بساط تحریم و توطئه های آنها را از بین خواهند برد. 

احمدی نژاد گفت: همه بسیج شده اند تا این ملت را بشکنند و تمام مشکلات تاریخ، داخلی و خارجی را به موضوع هدفمندی یارانه ها مربوط دانستند طرح موفقی که ملت ایران آن را شروع کرد. 

وی اظهارداشت: عده ای در داخل که همراه دشمنان در خارج هستند به جای آن که کمک کنند و ردپای دشمن را بپوشانند، تمام مشکلات و گرانی ها را به هدفمندی یارانه ها نسبت دادند و دولت را مقصر نخست این مسایل دانستند. 

رییس جمهوری اضافه کرد: هنگامی که این عده دیدند از حرف ها و سخنان خود نتیجه ای نمی گیرند اکنون می گویند مشکلات مربوط به تحریم است، اما چه کسی تحریم را به وجود آورده است؟ دولت! 

احمدی نژاد اظهارداشت: آنها می گویند چون دولت ایستاد و در مقابل زیاده خواهی ها کوتاه نیامد اکنون این مشکلات به وجود آمد. باید بپرسم آیا دولت باید تسلیم می شد؟ 

رییس شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: این حرف ها و اقدامات ملت ایران را متوقف نمی کند آنها یک دوره کوتاه مشکل ایجاد کردند اما یقین دارم که با همت شما مردم دشمن به زودی خواهد فهمید که یک بار دیگر در مورد ملت ایران اشتباه کرده است. 

احمدی نژاد با بیان این که در عرصه بین الملل و موضوع هسته ای کسانی که مسوول هستند باید تدبیر و ابتکار عمل داشته باشند، گفت: ملت ما اهل منطق، تفاهم و گفت و گو براساس عدالت و احترام است اما آنها تدبیر کنند تا کارها را جلو ببرند. 

وی خطاب به دشمنان گفت: اشتباه است که تصور کنید می توان نقطه ضعفی پیدا کرد و بر ملت ایران فشار آورد. 

احمدی نژاد ادامه داد: اگر کسی تصور کند ملت ایران تسلیم می شود اشتباه کرده است آنها بدانند هر نقطه ای را چه در داخل و چه خارج ببندند خدا راه جدید را در برابر ملت قرار می دهد. 



*** از روز نخست گفتم نوکر مردم هستم امروز هم با افتخار آن را می گویم 

رییس جمهوری با بیان این که از روز نخست گفته ام نوکر مردم هستم و امروز هم آن را با افتخار می گویم، اظهارداشت: این دولت متعلق به ملت است. 

احمدی نژاد گفت: خوشبختانه این دولت از روز نخست منت هیچ گروه و دسته ای را بر گردن ندارد و بجز ملت، انقلاب و ارزش ها به هیچ کس متعهد نبوده و نیست. 

وی اضافه کرد: این دولت تا روز 12 مرداد مسوولیت دارد و احمدی نژاد با افتخار تا ساعت 9 صبح 12 مردادماه در خدمت شما مردم خواهد بود و با همان سرعت همیشگی کار خواهد کرد. 

رییس جمهوری با بیان این که عدالت دشمنان کینه ورز تاریخی دارد گفت: کسانی که خود را بالاتر از بقیه می دانند حق بیشتری برای خود قایل هستند برای آنها مال حلال و حرام فرقی نمی کند و به رسانه ها و مراکز قدرت دسترسی پیدا می کنند اینجاست که باید در مقابل آنان ایستاد. 

احمدی نژاد با تاکید بر این که امروز ایران نقطه امید و آرزو است گفت: کشور ما باید الگو شود، امروز ملت ها از وضع موجود جهان خسته و به دنبال یک الگوی جدید هستند و چشم ها به سمت ایران است. 

رییس جمهوری اضافه کرد: مسوولیت ما سنگین است نخست این که کشور را باید برای خودمان و سپس برای پاسخگویی به مطالب ملت های امروز جهان بسازیم. 

احمدی نژاد، ترجمه عملی توحید در زندگی اجتماعی را عدالت ذکر و اضافه کرد: این ماموریت تاریخی ماست و اگر بخواهیم مشکلات به طور ریشه ای برطرف و همه آرزوهای خوب محقق شود و استقلال ما تضمین گردد باید عدالت را پیاده کنیم. 

رییس قوه مجریه با تاکید مجدد بر این که عدالت دشمنان بسیاری دارد یادآور شد: هر یک قدم به سمت عدالت، جیغ های بنفش و گوش خراش را به سمت آسمان می پیچاند.

احمدی نژاد افزود: دیدید که یک گام بلند در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها برداشته شد که محور اساسی آن عدالت بود اما شاهد بودیم که چه هیاهویی برپا کردند. 

رییس جمهوری با اشاره به حضور قدرت های سلطه گر در منطقه گفت: حدود سه سالی است که تحولاتی در منطقه آغاز شده است که البته عدالت، آزادی و انتخاب حق مردم است اما سوال اینجاست که این چه وضعی است که در منطقه به راه انداخته اند؟ 

احمدی نژاد افزود: در منطقه ما جنگ و کشتار کور به راه انداخته اند چه کسی آنها را آموزش داده است که در مسجد، هیات و خیابان هموطنان خود را بکشند؟ چه کسی پشت این صحنه است؟ 

رییس شورای عالی امنیت ملی گفت: نگاه کنید در سوریه چه خبر است، کشتار هر روز انجام می شود دشمنان برنامه ریخته اند که همه را درگیر کنند. 

احمدی نژاد خطاب به ملت ها و دولت های منطقه گفت: هوشیار و مراقب دام دشمن باشید، بنشینید با هم در سوریه گفت و گو کنید، کشورتان را باهم اداره و تفاهم و کنید این چه وضعی است که سر زن و بچه ای را می برید و الله اکبر می گویید. این چه دینی است و چه کسی پشت صحنه آن است؟ 

وی گفت: آنها پول نفت ملت های منطقه را تبدیل به اسلحه می کنند و افراد را در راه چنین اقداماتی آموزش می دهند این اقدامات به نفع صهیونیست ها است. 

احمدی نژاد گفت: برخی گروه ها در منطقه ما ایجاد شده اند که در عمر خودشان از گل نازکتر به صهیونیست ها نگفته اند و اکنون ادعای آزادیخواهی و دموکراسی خود را مطرح می کنند در حالی که در عمرشان یک انتخابات هم ندیده اند. 

رییس جمهوری ادامه داد: می خواهند از ملت ها و همه دولت های منطقه تقاضا کنم مراقب باشید این پیچ آخر است اگر این بار، این توطئه خنثی شود به فضل الهی آنها از درون خواهند پاشید و ملت هایشان هم از شر سلطه گران نجات پیدا خواهند کرد. 

احمدی نژاد گفت: همه باید هوشیار باشند و کسی به دنبال تعصبات قومی و منطقه ای نباشد، صحابه پیامبر که هزار و 400 سال قبل شهید شده اکنون می گویند به طور شرعی دفن نشده است و ما آن را دفن شرعی می کنیم. 

وی خطاب به این عده پرسید: آیا تمام تکالیف شرعی تان را انجام داده اید و تنها این یک مورد مانده بود. شما از کجا می دانید که صحابه پیامبر خلاف شرع دفن شده و چه کسی این موضوع را به شما گفته و با کدام منطق؟ 

رییس جمهوری ادامه داد: مشخص است که پشت صحنه کیست؟ آنها چهارصد سال برده داری، استعمار و توهین را به ملت ها تحمیل کرده اند کسانی که 70-60 سال نفت ملت ایران را می بردند اما چیزی تحویل ملت نمی دادند. 

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به تشکیل دو ستاد مهم و مرکزی در تمام استان ها گفت: کشاورزی و صنعت و معدن دو ستاد تشکیل شده هستند که امور مربوط به این حوزه ها را بررسی می کنند و برای پیشبرد آن تصمیم می گیرند. 

رییس جمهوری با اشاره به منابع و نعمت های فراوان خداوندی در سرزمین ایران گفت: دشمنان می گویند نفت ایران را نمی خریم ما نیز در پاسخ می گوییم که 70 سال سیاه نخرید همان کاری را که شما بر روی نفت انجام داده و به ما می فروشید ، ما خود تبدیل به کالا می کنیم و می فروشیم. 

احمدی نژاد خطاب به دشمنان ملت ایران تاکید کرد: ما در هر بخشی که وارد شدیم پیروز شدیم و حوزه های هسته ای، هوا و فضا، تکنولوژی و غیره از آن جمله است. 

رییس قوه مجریه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: دشمنان برای ایجاد مانع در مقابل ملت طراحی می کنند اما یک حماسه طراحی های آنها را نقش برآب خواهد کرد. /ش

احمدی نژاد با تاکید بر این که سرعت پیشرفت ایران خوب است و دشمن از این روند پیشرفت ما عصبانی است گفت: حماسه یک حرکت هوشمندانه برای زدودن غبارها و برداشتن موانع از پیش رو است. 

وی اظهارداشت: اگر در یک انتخابات عظیم با 50 میلیون مشارکت، یک رییس جمهوری قوی با رای بالای ملت و قدرت سرکار بیاید نخست دشمنان بیرونی حساب کار خودشان را خواهند کرد سپس دنباله های آنها در داخل از ترس ملت ایران به دنبال نقطه ای برای مخفی شدن خواهند گشت. /ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.