پیش شماره تلفن ثابت مشترکان مازنی افزایش خواهد یافت

دبیر نامبرینگ شرکت مخابران کشوردر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران به اجرای طرح هم کدسازی رتبه برتر کشور اشاره کرد وگفت:پیش شماره های اول تلفن ثابت مشترکان از هفت به هشت رقم افزایش خواهد یافت.

شعبان علی کاظمی افزود: به دلیل شباهتی که در شماره تلفن مشترکان در بیشتر شهرهای مازندران وجود دارد، با اجرای طرح هم‌ کدسازی یک شماره به شماره های مشترکان مازندران افزوده می‌ شود.

به گفته وی: با توجه به شباهتی که در شماره تلفن‌ های قائم شهر و آمل با شهرستان بابل وجود دارد، علاوه بر پیش شماره اول شهرهای قائم شهر و آمل، یک شماره دیگر این شهرها نیز تغییر می‌کند.

دبیر نامبرینگ شرکت مخابرات مازندران با اشاره اینکه با اجرای طرح هم کدسازی اختلالات تلفن کاهش می‌یابد، گفت: به ‌زودی تغییرات انجام شده از طریق صداو سیما، رسانه‌ها، پیام تلفنی و پیامک به مشترکان اطلاع رسانی می‌ شود.

شعبان علی کاظمی هدف از اجرای طرح هم‌ سطح سازی در شرکت مخابرات مازندران را کاهش هزینه و آسایش بیشتر مشترکان برای ارتباط آسان با یکدیگر دانست و افزود: بررسی اجرای این طرح از یک ‌سال گذشته درشرکت مخابرات مازندران مطرح شد که در حال حاضر با دریافت اطلاعات از مشترکان استان این طرح حالت اجرایی به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکتهای مجری اجرای این طرح در مناطق صعب‌ العبور در حال فعالیت هستند، گفت: تا پایان تابستان طرح هم‌ کدسازی در مازندران اجرا و کد مازندران به 011 تغییر می‌ یابد.

این مسئول افزود: پیش شماره اول شهرهای قائم شهر تا گلوگاه شماره سه، پیش شماره اول شهرهای بابل تا محمودآباد شماره چهار و به پیش شماره شهرهای نور تا رامسر عدد پنج اضافه می‌ شود.

وی از راه اندازی سامانه جدید شرکت مخابرات مازندران برای پاسخگویی مشترکان از تغییرات تلفن مورد نظر آنها خبر داد و افزود: به زودی نشانی این سامانه در اختیار مشترکان تلفن قرار می‌ گیرد./س

برچسب ها: افزایش ، شماره ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.