رئیس انجمن دندانپزشکان ايران گفت: هزینه های دنداپزشکی در ایران ارزان نبوده و 2/5 برابر نسبت به كشوري اروپایی پایين تر است.

به گزارش خبرنگارعلمي  باشگاه خبرنگاران دکتر اخوان آذری در رئیس انجمن داندانپزشکان ایران در مراسم افتتاحیه پنجاه و سومین کنگره دندانپزشکی با بیان این که جامعه دندانپزشکی با مشکلات عدیده ای مواجه است گفت: مشکلات مالیاتی و هزینه های بالای تجهیزات از جمله این مسائل هستند و با اشاره به این که مسائل مالیاتی باید با حضور انجمن های پزشکی و مسئولین سازمان نظام پزشکی مورد بررسی قرار گیرد اظهار کرد:امیدواریم این موضوع تا قبل از 12 خرداد به نتیجه برسد.

 وی با بيان این که  به حرفه دندانپزشکی ظلم می شود ادامه داد: هزینه های دندانپزشکی در ایران دو  و نیم برابر کمتر از متوسط هزینه های د ندانپزشکی در کشورهای اروپایی و امریکایی است.

 رئیس انجمن دندانپزشکان ایران یادآور شد: در حوزه مالیاتها از دندانپزشک 70 ساله 20درصد بیشتر از دندانپزشک 69 ساله مالیات دریافت می شود.

 در ادامه دکتر غلامعباس مرتضوی عضو شورای عالی انجمن دانداپزشکان ایران با اشاره به اینکه انجمن های پزشکی مکان مجهز برای برگزاری همایش های پزشکی خود ندارد افزود:افزایش فوق العاده تجهیزات  پزشکی و اجاره مکان مناسب برای مطب فشار مالیاتی و پایین بودن تعرفه ها از دیگر مشکلات حوزه دندانپزشکی هستند.

 مرتضوی با اشاره به این که تعداد بالای کنگره های دندانپزشکی از دیگر مشکلات این عرصه است تصریح کرد:طی سال 91 ،21 کنگره دندانپزشکی برگزار شده است که علاوه بر هزینه های بسیار بالا در حوزه حضور دندانپزشکان نیز مسائلی را به وجود آورده است.

 وی در پایان با اشاره به اینکه افزایش بی رویه دانشکده های دندانپزشکی از دیگر مشکلات این عرصه است خاطر نشان کرد:درحال حاضر 46 دانشکده دندانپزشکی درکشورداریم ./ع2
برچسب ها: دندانپزشکی ، هزینه ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار