نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با تأکید بر آزادی قدس شریف گفت: کشورهایی که داعیه اسلامی و ام‌القری بودن را دارند و می‌گویند خادمین حرمین شریفین هستند با رفتار و کردار و حمایت‌های خود زمینه‌ساز جریانات سوریه و هتک حرمت‌های صورت گرفته هستند.

حجت‌الاسلام "عبدالعلی گواهی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سالروز اشغال فلسطین از سوی صهیونیست‌ها گفت: بعضی از روزها به خاطر خیر و برکتی که از سوی بشر در آن روز اتفاق می‌افتد یوم‌الله نام می‌گیرد، مثل یوم‌الله 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی و یا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان يعنی روز قدس؛ برخی روزها نیز به خاطر آشوب‌ها و بی‌عدالتی‌هایی که از سوی انسان‌های وحشی مانند صهیونیست‌ها به بشریت تحمیل می‌شود باعث نام‌گذاری این روزها به عنوان روز نکبت و بدبختی برای مظلومان می‌شود، لذا روز تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی هم باید روز نکبت باشد.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها پدر و مادری ندارند و کشور جعلی آن‌ها نیز هیچ ریشه‌ای برای آنان ندارد که به آن ریشه برگردند و یا به آن افتخار کنند.

حجت‌الاسلام گواهی در ادامه افزود: مردم ما همیشه بیزاری خود را در مناسبت‌های مختلف نسبت به رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده‌اند و اکنون نیز باید هم در روز قدس و هم در روز نکبت (یوم‌النکبة)، بیزاری خود را از صهیونیست‌ها اعلام کنند که تجمعات مختلفی که در این روز تشکیل می‌شود خود گواه این مسئله است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به کلام امام خمینی(ره) در مورد آینده فلسطین گفت: آینده فلسطین آینده‌ای درخشان است، چرا که امام(ره) فرمودند "قدس، آزاد و به دست مسلمانان اداره خواهد شد".

وی با اشاره به حمایت‌های استکبار و آمریکا و همچنین سران عرب از صهیونیست‌ها عنوان کرد: این روزها شاهد اختلاف‌هایی بین رژیم اشغالگر قدس و آمریکا هستیم و آرام آرام این کینه و تفرقه بیشتر نیز خواهد شد. مقام معظم رهبری نیز به دولتمردان آمریکایی هشدار داده‌اند که آبروی نداشته خود را بیشتر پای رژیم اشغالگر قدس نریزند. سران عرب هم باید بدانند که آن‌ها نیز اگر به این حمایت‌های خود ادامه دهند به همین آبروریزی و البته به طرز بدتری دچار می‌شوند.

حجت‌الاسلام گواهی در ادامه با اشاره به هتک حرمت‌های صورت گرفته در سوریه اظهار داشت: کشورهایی که داعیه اسلامی و ام‌القری بودن را دارند و می‌گویند خادمین حرمین شریفین هستند این‌ها باید بیشتر توجه کنند که با رفتار و کردار و حمایت‌های خود آب به آسیاب چه کسی می‌ریزند و بدانند که زمینه‌ساز این جریانات در سوریه و هتک حرمت‌های صورت گرفته هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه این هتک حرمت‌ها را از سوی دشمنان قسم خورده اسلام، يعنی انگلیس و آمریکا دانست و گفت: آن‌ها نقشه و اسباب فراهم می‌کنند و سپس به دست برخی از انسان‌های فریب‌خورده، وابسته و متحجر اقدام به اجرای آن می‌کنند. اکنون وهابیت نقشه استعمارگر پیر، انگلیس را پیاده می‌کند.

وی در ادامه، همه مسلمانان را به هوشیاری دعوت کرد و افزود: همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید مراقب باشند تا این حرکات باعث اختلاف‌افکنی نشود و همه باید بدانیم که قطعا این هتک حرمت‌ها از سوی استعمارگران است. آن‌ها زمانی در کشور ما بهائیت را علَم کردند تا موجبات اختلاف‌افکنی را فراهم کنند، امروز نیز تکفیری‌ها را به همین منظور علَم کرده و تجهیز می‌کنند.

حجت‌الاسلام گواهی در پایان گفت: الحمدالله علمای اهل سنت نشان داده‌اند که هوشیار هستند و با بصیرت خود، به موقع از این کار تبری جستند، اما برخی سران دیگر که خود نیز دخیل در این امور هستند باید بدانند که اگر از این کار عقب ننشینند به طور قطع روزی آتش خشم و بیداری اسلامی مسلمانان آزاده دامن آنان را نیز خواهد گرفت و به سرنوشت شوم دیگر منحرفین عالم دچار خواهند شد. ان‌شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد فروپاشی اسلام آمریکایی و شکوفایی اسلام ناب محمدی خواهیم بود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار