بخش مسابقه نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی دومین جشنواره تئاتر شهر تا 20 خرداد پذیرای نمایشنامه های متقاضی حضور در این بخش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شهر، بخش مسابقه نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی به منظور توجه به حوزه‌ی نمایش‌نامه نویسی و تولید آثاری متناسب با موضوعات جشنواره برگزار می شود. در این بخش آثار منتخب مسابقه نمایشنامه نویسی به شکل نمایش‌نامه خوانی توسط پیشنهاد دهنده و یا نویسنده اجرا خواهد شد.
حداکثر 10 نمایشنامه به این بخش راه خواهند یافت که طبق فراخوان به هر یک از نمایشنامه های راه یافته به مرحله‌ی نهایی این بخش ، تا سقف مبلغ 10000000  ریال کمک هزینه نمایشنامه خوانی پرداخت خواهد شد. همچنین با برگزاری جلسه نمایشنامه خوانی و ارزیابی داوران از بین آثار منتخب جایزه‌ی نمایش‌نامه‌ی اول مبلغ 20000000  ریال، نمایش‌نامه‌ی دوم مبلغ 10000000 ریال و نمایش‌نامه‌ی سوم مبلغ 5000000 ریال به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
نمایشنامه نویسان می توانند سه نسخه نمایشنامه تایپ شده را به همراه یک نسخه لوح فشرده نمایشنامه تایپ شده در محیط word، همراه با فرم تکمیل شدۀ تقاضای حضور،چکیده‌ی سوابق هنری متقاضی در یک صفحه 4a تایپ شده، چکیده‌ی اثر در یک صفحه 4a تایپ شده و یک قطعه عکس متقاضی را تا 20 خرداد ماه 1392 به دبیرخانه جشنواره واقع در بلور کشاورز- نبش کوچه دائمی – سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران – طبقه 9- مدیریت هنرهای نمایشی ارائه دهند.
دومین جشنواره تئاتر شهر تهران با دبیری شهرام کرمی و به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تابستان 92 برگزر می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار