جواني که در يک ماه تعداد زيادي از اموال شهرداري تهران را به ارزش تقريبي يک ميليارد به سرقت برده بود، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پي سرقت‌‌هاي متعدد اموال شهرداري تهران گزارش رسيدگي آن در اختيار ماموران کلانتري قرار گرفت.

به دنبال اين موضوع ماموران کلانتري تهران بزرگ دستگيري و شناسايي سارق و يا سارقان اموال شهرداري را در الويت کار خود قرار دادند.

در نهايت ماموران کلانتري 126 تهرانپارس بامداد امروز توانستند فردي را که با يک دستگاه خودرو پيکان در حال سرقت اموال شهرداري بود شناسايي و دستگير کنند.

سرهنگ محمد جليني با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: متهم دستگير شده که علي نام داشت در اعترافات خود به يک ماه فعاليت در خصوص سرقت اموال شهرداري نظير دريچه‌هاي چدني، لوازم تاسيسات و تابلوها اعتراف کرد.

به گفته رئيس کلانتري 126 تهرانپارس نماينده حقوقي شهرداري ناحيه 9 به عنوان سارق از متهم شکايت کرد و اظهار داشت: تا به حال در منطقه 4 بيش از 500 ميليون ريال اموال دولتي به سرقت رفته است.

لذا با توجه به اينکه به نظر مي‌رسد متهم بيش از يک ميليارد ريال اموال شهرداري را به سرقت برده است، جهت بررسي بيشتر در اختيار کار‌آگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.   




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار