"بهنام تشکر" بازیگر سریال "دودکش" نقش فردی بیکار را ایفا می کند.

"بهنام تشکر"، بازیگر سریال دودکش در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص تفاوت فیلمنامه و نقش های قبلی خود گفت: در نوشته "برزو نیک نژاد" این تفاوت وجود دارد چرا که فضای این کار با کارهای قبلی ام کمی متفاوت است و تمام سعیمان بر این بوده تا این سریال به زندگی نزدیک باشد.
وی در خصوص نقش خود در این مجموعه اظهار داشت: کاراکتری که من ایفا می کنم شغلی ندارد و در واقع به نوعی همه کاره و هیچ کاره است این شخصیت می خواهد تمام مشکلات را به زعم خود حل کند اما نه تنها حل نمی کند بلکه به مشکلات چیزی هم اضافه می کند.
"تشکر" ادامه داد: نزدیکی این کار به زندگی افراد دور و اطرافمان، مهم ترین چیزی است که ما در این مجموعه خیلی به آن دقت و توجه داریم و اینکه خود زندگی و هدف مورد نظرمان را به تصویر بکشیم.
"تشکر" در خصوص همبازی بودن با "هومن برق نورد" در این سریال، عنوان کرد: "هومن برق نورد" به قدری با نمک است که حضورش به اندازه کافی مؤثر است،‌ ما هر دو سعی می کنیم به اندازه نوشته و تفاوت فیلمنامه، ریتم کار را در بیاوریم و ارتباطمان با ریتم کلامی به گونه ای باشد که خروجی آن خروجی خوب باشد.
"تشکر" در پایان در خصوص نظر مردم خاطر نشان کرد: نظر مردم اولین و آخرین نظری است که برایم اهمیت دارد، اظهارنظر مردم از نظر مسئولین هم برایم اهمیت بیشتری دارد، مردم ما را نگاه و قضاوت می کنند و قضاوتشان مردمی است و همین مسئله موجب می شود تا در آثارمان دقت بیشتری کنیم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار