ارتش سوريه امنيت و ثبات را به دو منطقه ديگر در ريف ادلب بازگرداند و شمار ديگري از تروريستها در عمليات ارتش در شهر القصير در استان حمص کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه ( سانا ) ؛ نيروهاي ارتش سوريه در چارچوب عمليات نظامي عليه گروههاي تروريستي مسلح در القصير  تعداد ديگري از تروريستها را به هلاکت رساندند و مخفيگاههاي آنها را در جاده حمص به بعلبک که از مرکز شهر القصير مي گذرد منهدم کردند .

يک منبع مسئول به سانا در حمص گفت شماري از اعضاي گروههاي تروريستي مسلح در منطقه شمالي و مرکزي القصير به نيروهاي ارتش تسليم شدند.وي افزود يگانهايي از ارتش سوريه تعدادي از تروريستها را کشتند و مخفيگاهها ، اسلحه و مهمات آنها را در محله‌هاي مرکزي و شمالي القصير منهدم کردند.يگان ديگري از نيروهاي ارتش با گروههاي تروريستي مسلح در شمال غربي القصير درگير شدند و شماري از تروريستها را کشتند.

اين منبع گفت تعدادي از موانع و تونلهايي که تروريستها احداث کرده بودند منهدم شد.نيروهاي ارتش تعدادي مين و بمب را که تروريستها در جاده هاي عمومي و خانه هاي مردم در القصير کار گذاشته شده بودند خنثي کردند.نيروهاي ارتش سوريه تعدادي از تروريستها را در منطقه بين حسينيه و حمراء به هلاکت رساندند و سه نفر ديگر را دستگير و مقاديري اسلحه و مهمات و تعدادي خودرو ، تراکتور ، موتورسيکلت ، ماسک و مقاديري پول تقلبي را مصادره کردند . 

يگاني از نيروهاي ارتش با اعضاي يک گروه تروريستي مسلح در نزديکي کارخانه نمک در جاده حمص به دمشق درگير شدند. اعضاي اين گروه در تلاش بودند براي کمک به تروريستها وارد شهر  القصير شوند که بيشتر اعضاي اين گروه کشته و شمار ديگري دستگير شدند .در ريف ادلب نيز يگاني از نيروهاي ارتش سوريه ثبات و امنيت را به روستاهاي حامديه و شماليه بازگرداند. 

برچسب ها: ادلب ، سوریه ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار