سرمربی تیم والیبال سفیر قم از اعزام پاسور شاخص این تیم به رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید روح‌الله شفیعی اظهار داشت: این والیبالیست قمی رضا رزاقی است که یکی از اعضای تیم والیبال سفیر قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و با حضور مستمر و موفق در اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان راهی رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد شد.

وی عنوان کرد: بعد از کسب جواز صعود به مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان اکنون ملی‌پوشان والیبال کشورمان با آغاز دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی در پی حضور پرقدرت و موفق در جدال با تیم‌های مطرح جهان هستند.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم تصریح کرد: درخشش چهره‌های آینده‌دار والیبال قم همچون رضا رزاقی به سبب سرمایه‌گذاری است که از چند سال قبل بر روی رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم و حالا استعدادهایی که در تیم‌های رده‌های سنی پایه قم درخشیدند به رده‌های سنی بالاتر آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همین بازیکنان که یکی از آن‌ها رضا رزاقی به شمار می‌رود در دو سال اخیر ترکیب اصلی تیم‌های والیبال هلال‌احمر و سفیر قم در لیگ دسته اول بزرگسالان باشگاه‌های کشور و همچنین تیم جوانان سفیر قم در لیگ دسته اول کشور را تشکیل می‌دهند.

شفیعی افزود: در این سال‌ها همواره والیبال قم در حسرت حضور حداقل یک ملی پوش در ترکیب تیم‌های ملی والیبال رده‌های سنی مختلف کشورمان بوده است اما بعد از معرفی چندین بازیکن مستعد در سه چهار سال اخیر اکنون یکی از آن‌ها عضو تیم ملی جوانان اعزامی به پیکارهای قهرمانی جهان است./س

برچسب ها: قم ، والیبالیست ، پاسور ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.